Kot je bilo obljubljeno, je Lucid Motors včeraj, v četrtek, predstavil svoj drugi model. Gravity je luksuzni električni SUV s sedmimi sedeži, ki temelji na “popolnoma novi platformi za SUV“, kot so zapisali v sporočilu za javnost. Vendar pa je mogoče domnevati, da avtomobil veliko delov prevzema iz luksuzne limuzine Air.
Pred štirimi tedni je bila za 16. november napovedana predstavitev projekta Gravity, o čemer smo že poročali na naši strani. Gravity se je zdaj prvič pojavil v javnosti tik pred začetkom avtomobilskega salona v Los Angelesu (od 17. do 26. novembra 2023). Verjetno bo to ena najpomembnejših predstavitev novih električnih avtomobilov na sejmu. Avtomobil bo verjetno tekmoval z Mercedesovim SUV EQS, Kiinim EV9 in Rivianovim R1S, ki prav tako ponujajo tri vrste sedežev. Z dosegom “več kot 440 milj” oziroma več kot 700 km, vendar verjetno v skladu z ameriškim standardom EPA. Za primerjavo: Mercedesov SUV EQS ponuja do 720 km po standardu WLTP.
Zmogljivost baterije ni bila razkrita; menda naj bi bila le za polovico manjša kot pri nekaterih konkurentih. Lucid Air pa ima od 92 do 118 kWh, odvisno od različice, kar ni ravno malo. Vendar pa limuzina ponuja tudi doseg do 516 milj po standardu EPA oziroma 883 km po standardu WLTP. Mogoče je, da je razlika v primerjavi z vozilom Gravity posledica slabše aerodinamike. Tako kot Air ima tudi Gravity 900-voltno arhitekturo in naj bi se na polnilni postaji z močjo 350 kW v 15 minutah napolnil do 200 milj (približno 320 kilometrov).
Pogonska moč prav tako ni bila razkrita, vendar naj bi Gravity zmogel šprint do 100 km/h v približno 3,5 sekunde – torej približno tako hitro kot Air Touring, ki ima po podatkih nemške spletne strani Lucid 462 kW. Na nemški spletni strani, kjer je že naveden tudi model Gravity, obljubljajo moč do 800 KM (588 kW). S tem se Gravity uvršča med Air Touring in Air Grand Touring s 611 kW. Vrhunska različica Air Dream Edition Performance je z 828 kW še močnejša. Dimenzije naprave Gravity še niso objavljene, vendar naj bi bil koeficient zračnega upora manjši od 0,24. Koristni tovor znaša več kot 680 kg, vlečna zmogljivost pa 2,7 tone.
Notranjost
Pilotska kabina ima enak 34-palčni zaslon kot Lucid Air. Vendar je velik zaslon tudi na sredinski konzoli. Sedeže v drugi in tretji vrsti je mogoče zložiti ravno, sedeže v drugi vrsti pa vzdolžno premakniti. Tako kot pri Lucid Air se cene za Gravity začnejo pri manj kot 80.000 dolarjih. Vendar se to nanaša na osnovno različico; za različico z dosegom 700 kilometrov bo Lucid verjetno zahteval šestmestno vsoto. Uvedba na trg v ZDA je načrtovana za konec leta 2024, ni pa še znano, ali in kdaj bo avtomobil prišel v Evropo.