Mercedes-Benz pripravlja posodobitev za razred G za modelno leto 2025 in vanj uvaja novo kinetično vzmetenje po vzoru naprednega sistema v aktualnih modelih SL in GT.
Ta novi sistem vzmetenja naj bi prinesel bistveno večje udobje in boljšo vodljivost. Deloval bo tako, da bo tradicionalne blažilnike nadomestil s povezanim sistemom blaženja z elektrohidravličnimi pretočnimi ventili, ki sproti prilagajajo odboj in kompresijo. Prilagoditve se izvajajo na podlagi vrste dejavnikov, kot so hitrost, kot volana, gibanje karoserije in vozne razmere.
K zapletenosti sistema prispeva tudi dejstvo, da se pri stiskanju enega kolesa bat v blažilniku iztegne navzgor in pošlje hidravlično tekočino na drugo stran, da bi podprl odboj nasprotnega blažilnika. Za nadzor togosti blažilnikov skrbita dva zbiralnika, napolnjena z dušikovim plinom, ki zbirata odvečno hidravlično tekočino in jo po potrebi pošiljata v pretočne ventile.

Urednik publikacije Wards Auto je imel pred kratkim priložnost voziti se v razredu G, opremljenim s tem sistemom. Sistem ne izboljšuje le cestnih lastnosti razreda G, temveč deluje tudi med vožnjo po terenu in izboljšuje artikulacijo koles.
“Omogoča nam večjo širino zmogljivosti med različnimi načini vožnje,” je povedal vodja razvoja vzmetenja pri Mercedes-AMG Ralf Haug. “Na eni strani lahko vozimo bolj nežno, na drugi pa bolj odločno, kot to počnemo z običajnim vzmetenjem in blažilniki, ki jih uporabljamo danes. Prav tako omogoča hitrejši in bolj tekoč odziv z boljšim nadzorom nad karoserijo in podlago za kot jo imamo zdaj. Videli smo prednosti, ki jih prinaša našim športnim avtomobilom, in takoj začeli razmišljati, kaj bi lahko prinesel našim terenskim modelom.”
Urednik omenjene publikacije navaja, da je bil prototip, v katerem se je vozil, videti bolje vodljiv kot stari razred G, hkrati pa je ponujal tudi udobnejšo vožnjo. Poleg tega zagotavlja zmanjšanje nagibanja karoserije in dodatno izboljšuje oprijem na terenu.
Ta premeteni sistem vzmetenja je Citroen najuspešneje uporabljal v svetovnem prvenstvu v reliju v začetku novega tisočletja, preden ga je FIA prepovedala. Na trg ga je s svojo blagovno znamko Monroe prinesel Tenneco, trenutno pa ga uporabljata McLaren in Rivian.