Tu je trizoba limuzina, ki ni bila Quattroporte niti po imenu niti v resnici. Govorimo o Maseratiju Mexico. Eleganten model, ki je bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Torinu leta 1966 in poimenovan po zmagi dirkalnika Cooper-Maserati na Veliki nagradi Mehike istega leta.
In le redki vedo, da je imela Mehika nekoliko manj znano, a še bolj ekskluzivno “sestro”. Imenovala se je Mexico Frua in je bila izdelana le v zelo majhnem številu primerkov po vsem svetu. Mexico Frua je zasnoval Pietro Frua, izdelala pa ga je Carrozzeria Vignale. Razlike v primerjavi s klasičnim modelom Mexico so precej očitne in se nanašajo predvsem na sprednji del. Frua je imela svoje žaromete in manjšo masko hladilnika, proporci (vključno z dolžino 4,59 metra) pa so ostali nespremenjeni.
Oblika Maseratija je bila podobna zasnovi drugih avtomobilov s trizobom, na primer prve serije modela Quattroporte in Aga Khanovega modela 5000 GT. Avtomobil je bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 1968, vendar je bil v celoti dokončan šele leta 1970, ko so bili kupcem dobavljeni prvi primerki.
Oprema Maseratija je bila med najbogatejšimi v tistem času in je vključevala servo volan, klimatsko napravo in radio. Pod motornim pokrovom je bil motor 4,7 V8 s 300 KM, s katerim je avtomobil dosegel največjo hitrost 225 km/h.
Koliko lahko takšen primer danes prinese? Povprečna vrednost standardnega Mehikanca je trenutno med 90.000 in 130.000 evri, medtem ko lahko Frua, ki je še redkejši, doseže veliko višjo ceno. Če ste torej zbiratelj in na dražbi opazite enega od njih, si ga dobro oglejte.