Jiyue 07 je nov kitajski električni adut, ki prepriča tudi z obliko

To je Jiyue 07 in je najnovejše električno vozilo, ki je bilo izdano v okviru skupnega podjetja družb Geely in Baidu na Kitajskem. Prihaja le nekaj mesecev po predstavitvi modela Jiyue 01 kot neposrednega tekmeca Teslinega modela Y in čeprav so bile prve slike šele predstavljene, je že prejel nagradi iF Design Award 2023 in Red Dot 2023 – in če nas vprašate, povsem upravičeno.

Jiyue 07 ima obliko srednje velikega fastbacka, in čeprav so podrobnosti omejene, se zdi, da je po velikosti približno primerljiv z modelom Tesla Model 3. Njegova zasnova ima veliko podobnosti s SUV-jem 01 in to ni slabo, saj je tekmec modela Y videti sodoben, eleganten in stilsko dovršen. Na sprednjem delu modela 07 prevladujeta par LED-žarometov zelo intrigantne oblike in svetlobna letvica po celotni širini. V oči pade tudi velika črna maska.

Menimo, da je stranski profil najnovejšega modela Jiyue še posebej navdušujoč, enako pa menijo tudi ocenjevalci nagrad iF Design Award in Red Dot. Strešna linija se čudovito odcepi nazaj, izklesana ramenska linija pa poudarja enega najbolj privlačnih elementov avtomobila. Ob pogledu od zgoraj boste opazili, da je liftback opremljen s panoramskim strešnim oknom po celotni dolžini. Zadnje luči in svetlobna letvica so zelo podobne tistim iz modela 01, pa tudi nesorodnemu MG 4.

Jiyue je pred tem z eno samo fotografijo ponudil vpogled v notranjost svojega novega električnega vozila. Na njej je prikazana zavita armaturna plošča, na kateri izstopajo ogromen, neprekinjen osrednji zaslon in minimalistični oblikovni elementi. Poleg tega je vozilo opremljeno z zgoraj prisekanim volanom (yoke), čeprav še vedno ni jasno, ali bo to edina možnost, ki bo na voljo.

Po navedbah kitajskih medijev in portala Car News China je osnova modela 07 ista arhitektura SEA, ki jo uporabljajo številna vozila družbe Geely, vključno z modeli Volvo EX90, Volvo EX30, Polestar 4, Zeekr 001, Zeekr X, Zeekr 009 in Zeekr 007. Tako kot model 01 ima tudi vstopni model 07 elektromotor z 268 KM in baterijski paket s kapaciteto 71,4 kWh, medtem ko bodo paradni model predstavili z dvema motorjema skupne moči 536 KM, ki ju bo napajal paket baterij s kapaciteto 100 kWh.

Geely in Baidu sta svoje skupno podjetje ustanovila leta 2021, Baidu pa je imel sprva v njem 55-odstotni delež. Vendar je bilo partnerstvo od takrat prestrukturirano, tako da ima Geely v lasti 65 % in skrbi za proizvodnjo, medtem ko ima Baidu 35 % delež in stoji za programsko opremo, funkcijami povezljivosti in naprednimi sistemi avtonomne vožnje.

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO