in , ,

V 350: Manhart je izboljšala Mercedesov razred V

Če bi se vam, skupaj z družino, kdaj mudilo, tukaj je pravšnji avtomobil.

Mercedesov razred V je kot velika limuzina pravzaprav tip avtomobila, za katerega bi najmanj razmišljali o tuningu. Vendar ga lahko vseeno preizkusite. Tako kot Manhart Performance iz Wuppertala. Zdaj so se lotili modela V 300 d.

Manhart nedvomno sam določa smer: “Velik kombi je dobil bistveno bolj dinamičen videz, zaradi česar je nedvomno videti kot AMG.” To je bilo doseženo s pomočjo karoserijskega kompleta Inferno podjetja TopCar Design. Sprednji del prenovljenega razreda V ima popolnoma nov sprednji del, ki vključuje velike zračne odprtine z rešetkami v obliki satovja z videzom AMG in dodatne luči LED. Sprednji del vozila dopolnjujejo spojler, pokrov motorja z dvema kupolama in nova rešetka hladilnika.

Manhart je poskrbel, da tale Mercedes V kaže znake AMG-ja

Tudi zadek je dobil drugačen del z nakazanim difuzorjem in dvema zaključkoma izpušnih cevi na vsaki strani – prav tako v dizajnu AMG. Komplet dopolnjujejo novi pragovi in podaljški kril. Vsi sestavni deli kompleta TopCar Inferno so izdelani iz ogljikovih vlaken, čeprav jih na predstavljenem vozilu ni videti. Vsi sestavni deli so bili pobarvani v barvi karoserije ali v črni sijajni barvi. Lastnik je želel nadgraditi tudi 2,2-litrski štirivaljni dizelski motor biturbo pod pokrovom motorja razreda V. V vozilo je bila vgrajena lastna pomožna krmilna enota MHtronik. Ta občutno poveča moč dizelskega motorja z 239 KM in 500 Nm na 280 KM in 585 Nm.

Manhart je poskrbel tudi, da je serijski dizelski motor nekoliko močnejši.

Oblikovno podobo vozila, ki so ga zdaj krstili za Manhart V 350, dopolnjujejo tudi nova platišča. To so platišča iz lahke zlitine z dvojnimi kraki in črnim sijajnim zaključkom. Lastnik vozila jih je predhodno namestil sam. Vse mere so 9×20 palcev, vendar so platišča na sprednji in zadnji osi zelo različna. To je posledica dejstva, da je zadaj nameščena bolj konkavna različica kot spredaj. Za zagotovitev popolne poravnave pod krilom je bilo vozilo s pomočjo vzmeti H&R tudi znižano za 25 milimetrov.

1 komentar

Komentiraj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Mattias Ekström najhitrejši na prologu med avtomobilisti, Hondin Tosha Schareina med motociklisti

Naprodaj je redek Porsche 911 Strosek Mega Speedster