in ,

Nova Lancia Ypsilon razkrita še pred uradno premiero v februarju

Lancia Ypsilon tretje generacije bo naprodaj v hibridni in električni različici.

Med promocijskim fotografiranjem v Italiji so novo Lancio Ypsilon ujeli brez kakršne koli kamuflaže, kar nam omogoča popolnoma neoviran pogled na nov model pred njegovo razkritjem in letošnjo tržno premiero.

Lancia v Evropi odhajajoči model Ypsilon prodaja od leta 2011 in če bi rekli, da je zastarel, bi bilo to še premalo. Na srečo je bila nova generacija modela popolnoma prevetrena in nikakor ni podobna svojemu predhodniku. Pravzaprav gre za precej všečen hatchback, česar si nismo mislili, da bomo kdaj rekli, ko govorimo o modelu Ypsilon.

Primerek na slikah je odet v temno modro barvo in ima številne črne poudarke. Za sprednji del je značilna deljena svetlobna LED-vrstica z majhnim osrednjim elementom, ki poteka vertikalno. Glavne enote žarometov so nato nameščene nekoliko nižje na maski, na voljo pa je tudi črna maska hladilnika.

Sicer pa lahko vidimo, da ima nova kombilimuzina platišča v črni barvi s srebrnimi elementi. Debeli C-stebrički so prav tako črni, modro-črna tema pa se nadaljuje tudi zadaj s črnim strešnim spojlerjem in črnim pokrovom, na katerem je velik logotip Lancia. V oči pade tudi niz okroglih zadnjih luči, ki pripomorejo k modernemu videzu avtomobila.

Na fotografijah lahko vidimo tudi notranjost avtomobila. Najbolj opazen element je digitalna instrumentna plošča in velik zaslon infozabavnega sistema. Lancia je izdelala tudi zanimivo sredinsko konzolo z veliko okroglo ploščico, ki nas spominja na pristajalno ploščad za helikopterje, pritrjeno na stranico hotela Burj Al Arab v Dubaju.

Lancia je potrdila, da bo novega Ypsilona prodajala v hibridni in baterijski električni izvedbi. Električna različica si bo verjetno veliko sestavnih delov delila z Jeepom Avengerjem in Peugeotom e-208, kar pomeni, da bo verjetno vgrajen elektromotor z močjo 154 KM, ki ga bo poganjala baterija s kapaciteto 54 kWh.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Aito M9, ki je nastal s podporo Huaweija, razvaja z množico zaslonov

Bugatti prisega, da bo to zadnji Chiron s 1.500 KM