Ford Kuga: Vse uradne podrobnosti o veliki prenovi

Mondeo? Ukinjen! Proizvodnja modela Fiesta? Končana! Konec modela Focus? Predvidljivo! Za Ford ni več veliko klasičnih avtomobilov, ki bi jih lahko obnovil. Model, ki bo za zdaj preživel reorganizacijo znamke, je Kuga. Po predstavitvi tretje generacije leta 2020 je zdaj deležna celovite posodobitve. Kaj se spreminja? Poglobimo se v to prenovo.

Oblika

Ford se je odločil, da bo Kugo na zunaj le rahlo prilagodil. Vizualno se kompaktni SUV zgleduje po Focusu, s katerim je tehnično soroden. Ameriška različica modela Kuga, imenovana Escape, je že pričakovala facelift. Sprednji del pa je bil deležen precej bolj izrazite facelift različice kot zadnji del. Posamezne linije opreme (Titanium, ST-Line, Active) se med seboj bolj jasno razlikujejo.

V pogledu zunanjosti, je bila nova Kuga deležna le rahle prenove

Active dobi različne oznake na karoseriji in v notranjosti, dodane pa so tudi posebne naprave za zaščito karoserije in odbijači. Povečana je tudi oddaljenost od tal: Spredaj za deset milimetrov, zadaj pa za pet milimetrov (vendar ne pri priključnem hibridu). ST-Line vključuje spremembe maske hladilnika in sprednjega odbijača ter majhen razdelilnik, stranske letve in edinstven zadnji odbijač z difuzorjem. Na področju barv karoserije se že znanim možnostim pridružujeta novi barvi “Desert Island Blue” in “Bursting Green“. Kaj pa platišča iz lahke zlitine? Velikosti so od 17 do 20 palcev s petimi novimi vzorci.

Mere

 DolžinaŠirinaVišinaMedos. razdaljaPrtljaž.
Ford Kuga (stari)4.614 mm1.883 mm1.661 mm2.710 mm411 do 475 L
Ford Kuga (novi)4.604 mm (Titanium)
4.615 mm (ST-Line)
4.645 mm (Active)
1.882 mm1.679 mm (Titanium)
1.651 mm (ST-Line)
1.683 mm (Active)
2.711 mm412 do 553 L

Ford tega v informacijah o novem modelu izrecno ne omenja, vendar je pričakovati, da bo nova Kuga še naprej uporabljala modularno platformo C2, saj ne bo prišlo do menjave generacije. To je razvidno tudi iz dimenzij, ki se skoraj niso spremenile. Le prtljažnik se je občutno povečal. Predvsem v smislu največje prostornine. To je posledica dejstva, da je mogoče zadnjo sedežno klop zdaj premakniti za 150 milimetrov. Če so zloženi tudi nasloni, se prostornina poveča na največ 1.534 litrov.

Notranjost

V pilotski kabini je armaturna plošča bistveno poenostavljena, med drugim zaradi novega serijskega 13,2-palčnega zaslona na dotik, na katerem je nameščen multimedijski sistem SYNC 4 z navigacijo v oblaku in glasovnim upravljanjem, vključno z naravnim prepoznavanjem v 15 evropskih jezikih. Odslej bo prek tega zaslona mogoče upravljati tudi klimatsko napravo. Ali se to dobro obnese, bomo videli v praksi.

Še ena podrobnost je okrogla prestavna ročica, ki pospravi sredinsko konzolo. Ne smemo pozabiti na stvari, kot sta brezžična povezava pametnih telefonov prek Apple CarPlay in Android Auto ter povezljivost Ford Pass 5G, ki med drugim zagotavlja, da je avtomobil vedno na tekočem.

Pogoni

Poglavje o motorjih začenjamo z labodjim spevom. Novi Ford Kuga se bo poslovil od svojega zadnjega dizelskega motorja. To pomeni, da je 2,0-litrski štirivaljni dizelski motor s 120 KM že zgodovina. Namesto tega je v ospredju popolna elektrifikacija modela.

1,5-litrski turbo bencinski motor EcoBoost s 150 KM, pogonom na sprednji kolesi in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom bo prvi dodatek v ponudbi pogonov. Ta osnovna različica porabi od 6,3 do 7,2 litra na 100 km po ciklu WLTP, doseže 195 km/h in pospeši do 100 km/h v manj kot 10 sekundah. Nad njo je 2,5-litrska hibridna različica, ki ima različne zmogljivosti in porabo glede na vrsto pogona: 180 KM in 5,3 do 6,2 l/100 km v različici FWD ter 183 KM in 5,7 do 6,4 l s pogonom na vsa kolesa.

Ford se s prenovo Kuge poslavlja od dizelskega motorja

Ponudbo dopolnjuje priključna hibridna različica, ki prav tako temelji na 2,5-litrskem bencinskem motorju in je v tem primeru na voljo le s pogonom na vsa štiri kolesa. S posodobitvijo se moč z 225 KM poveča na 243 KM, s čimer postane najzmogljivejša različica v ponudbi: na seznamu podatkov so tudi največja hitrost 200 km/h, 7,3 sekunde od 0 do 100 km/h in električni doseg od 60 do 69 km. Druga zanimiva podrobnost vozil Kuga Plug-in Hybrid in Kuga Hybrid AWD (FHEV) je nov samodejni menjalnik, ki omogoča povečanje vlečne zmogljivosti za 30 odstotkov na 2.300 kg.

Cene, uvedba na trg in konkurenca

Ford še ni objavil cen za novo Kugo. Prav tako nam proizvajalec še ni sporočil datuma začetka prodaje na trgu. Trenutna vstopna cena modela Kuga je 36.250 evrov. In močno domnevamo, da si proizvajalec prizadeva ostati pod mejo 40.000 evrov.

Zlasti glede na konkurenco. Med njimi je trenutno verjetno najpomembnejši VW Tiguan, ki je bil pravkar popolnoma prenovljen. Toda kamorkoli se ozrete, so tu tekmeci vseh vrst: tako velikoserijski proizvajalci, premijski avtomobilski proizvajalci kot majhne uvozne znamke. Bodo posodobitve zadostovale, da bo Kuga ostala konkurenčna v tem akvariju z morskimi psi?

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO