in , ,

Novi Porsche Taycan s časom 7.07 zrušil rekord Tesle Model S na Nürburgringu

Predserijski Taycan je postavil nov mejnik med električnimi limuzinami in Teslo Model S Plaid premagal za neverjetnih 17 sekund.

Porsche pripravlja novega izjemno zmogljivega Taycana, ki je pravkar postavil rekord na dirkališču Nürburgring. Proizvajalec avtomobilov iz Stuttgarta ni potrdil, kako se avtomobil imenuje, niti ni podrobno opisal njegovih zmogljivostnih parametrov. Obvestil nas je le o času. Predserijski Taycan je krog prevozil v času 7:07,55. To pomeni, da je najhitrejši električni Porsche, ki je kdajkoli vozil po legendarnem dirkališču. S tem je za 17,681 sekunde popravil prejšnji rekordni čas 7:25,231, ki ga je dosegel Tesla Model S Plaid.

Porsche je sporočil, da bo videoposnetek vožnje objavljen sredi marca. To bo verjetno hkrati z več informacijami o samem avtomobilu in osvežitvijo celotne serije Taycan v sredini življenjskega cikla.

Novi Taycan je za 26 sekund hitrejši od sedanjega Taycana Turbo S in je v neposredni bližini časa Rimaca Nevera (7:05,298). Porsche je bil deležen manjših sprememb, da bi bil varnejši in bolj primeren za vožnjo po stezi. Vanj so vgradili dirkaške sedeže in varnostno kletko.

O novi limuzini krožijo številne domneve. Verjetno se bo imenovala Taycan Turbo GT in naj bi imela pogonski sklop s tremi motorji z močjo okoli 1.000 KM. Dodatni motor na zadnji osi ne bo omogočal le boljšega toplotnega upravljanja, temveč tudi napredne tehnike nadzora oprijema.

Ni jasno, ali je bila v to različico vgrajena nova baterija, vendar bi bila potrebna sprememba kemije celic ali zasnove, ki bi bolje podpirala dolge sunke visokega toka, če paket Taycana Turbo S ni več dovolj zmogljiv. Druga možna sprememba so pretvorniki iz silicijevega karbida, saj so pri Porscheju že napovedali, da bodo to tehnologijo uporabili pri zadnji osi novega električnega Macana. Ta sprememba bo omogočila učinkovitejše delovanje pri višjih trajnih tokovih, ki jih zahtevajo proge, kot je Nürburging.

Enako pomemben del tega rezultata je njegova ponovljivost. Porsche pravi, da je njegov razvojni voznik Lars Kern odpeljal več krogov, vsi pa so bili skoraj popolnoma identični. Vredno je ponoviti: Nürburgring je s svojimi dolgimi ravnicami in 12,9 kilometra dolgim odsekom mučna preizkušnja zlasti za električne pogonske sklope.

Raven toplotnega toka, ki je v vsakdanji vožnji vzdržljiva le nekaj sekund, na stezi traja celo večnost. Baterijske celice, ki so kompromitirane zaradi gostote energije in moči, so v slednji smeri obremenjene do skrajnih meja. Porschejev rekord skoraj zasenči napredna tehnika, ki stoji za njim, in komaj čakamo, da izvemo več o tem novem stroju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ferrari F40 na osnovi SF90 od Angelelli Automobili

Mansory začinil BMW-ja serije 7 s temačnim aero paketom iz karbonskih vlaken