in , ,

Audi Q7 in SQ7: Facelift z novim videzom in več tehnologije

Pod pokrovom motorja se nič ne spremeni. Tudi vizualno se je spremenilo bolj malo.

Sedanja generacija 4M modela Audi Q7 je na trgu od sredine leta 2015. Prva večja prenova je bila izvedena leta 2019. In namesto da bi zdaj predstavil novo generacijo, bo proizvajalec s štirimi obroči še enkrat pregledal svojega paradnega konja SUV. Kaj se je spremenilo? Poglejmo si podrobnosti.

Zunanjost in notranjost

Pri oblikovanju Audija Q7 še naprej prevladuje klasična mreža hladilnika z enim okvirjem, ki je bila preoblikovana in je zdaj sestavljena iz zelo velikih šesterokotnikov. Nove svetlobne enote so nameščene ob straneh in so nadgrajene z laserskimi  HD-Matrix LED žarometi. Ko hitrost vozila preseže 70 km/h, se domet dolgih luči poveča. Nove so tudi zadnje luči OLED, ki so prvič na voljo v modelu Q7. Sicer pa je treba pogledati s povečevalnim steklom, da bi opazili subtilne spremembe v oblikovanju. VW Golf pošilja svoje pozdrave.

Posodobljen Audi Q7

Audi Q7, ki je na voljo kot 5- ali 7-sedežnik, v notranjosti ohranja razporeditev sedanje generacije. Z digitalnimi instrumenti in dvema monitorjema na sredini armaturne plošče: zgoraj za informacijsko-zabavni sistem, spodaj za funkcije, kot so klimatska naprava, načini vožnje in druge zadeve. Na področju informacijsko-zabavnega sistema so novosti v programski opremi (MIB 3), ki je posodobljena z vidika delovanja in grafike, ki jo je mogoče posodabljati na daljavo in ponuja možnost namestitve aplikacij, kot sta Spotify ali Amazon Music.

Motorji

Pod motornim pokrovom je 3,0-litrski dizelski motor V6 z 231 KM in 500 Nm (45 TDI) ali 286 KM in 600 Nm (50 TDI), ki ogromen SUV od 0 do 100 km/h pospeši v 7,1 ali 6,1 sekunde. Med bencinskimi motorji je 3,0-litrski V6 s 340 KM in 500 Nm navora, ki vozilo od 0 do 100 km/h pospeši v 5,6 sekunde. Vsi motorji so povezani z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, stalnim pogonom na vsa kolesa in 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. V trenutnem sporočilu za javnost Audi ne omenja oživitve modela PHEV.

Posodobljen Audi SQ7

Na vrhu je 4,0-litrski V8 TFSI s 507 KM in 770 Nm navora, ki je rezerviran za Audi SQ7, katerega najvišja različica doseže največjo hitrost 250 km/h in pospeši od 0 do 100 km/h v 4,1 sekunde. Agregat, ki lahko izklopi polovico valjev (2, 3, 5 in 8), kadar ni potrebna polna moč. Elektronsko krmiljeno zračno vzmetenje z brezstopenjskim prilagodljivim sistemom blaženja, ki prilagodi višino vožnje do 90 milimetrov, je na voljo kot opcija. Pri avtocestnih hitrostih se Q7 samodejno zniža za največ 30 milimetrov, na neravnem terenu pa se lahko dvigne za največ 60 milimetrov. Na voljo je tudi sistem krmiljenja zadnje osi.

Tehnika in cene

Kar zadeva pomoč vozniku, ima prenovljeni Audi Q7 sisteme 2. stopnje s prilagodljivim tempomatom in aktivnim opozarjanjem na zapustitev voznega pasu, samodejnim zaviranjem v sili, kamerami in različnimi senzorji.

Cene za 45 TDI quattro se začnejo pri 79.300 evrih, za 50 TDI quattro pa pri 82.300 evrih. Cena modela 55 TFSI quattro s serijsko opremo znaša 82.500 evrov. Cena športnega modela SQ7 TFSI se začne pri 112.000 evrih. Knjige naročil bodo odprte v tekočem četrtletju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Porsche 912 Restomod s karbonsko karoserijo tehta manj kot 700 kg

Jeep Wagoneer S razkriva notranjost, v kateri so izključno zasloni in nič gumbov