Ford Transit Connect zdaj tudi s pogonom PHEV

Ford se trenutno ukvarja s prenovo svojih lahkih gospodarskih vozil. To vključuje Transit Connect, majhen dostavnik, ki je bil razvit v sodelovanju s koncernom VW. Opremljen je s številnimi inovacijami, med katerimi zagotovo izstopa novi pogon PHEV, prav tako pa je na voljo tudi pogon na vsa štiri kolesa.

Priključni hibrid, ki je prvič na voljo v Transitu Connect, združuje 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost z visokonapetostno baterijo in elektromotorjem. V tej konfiguraciji pogon doseže sistemsko moč 150 KM in največji navor 350 Nm. Šeststopenjski menjalnik DSG prenaša moč na pogonska kolesa. Različica PHEV ima nosilnost 770 kg in lahko vleče prikolice s težo do 1.400 kg. V povsem električnem načinu Transit Connect PHEV omogoča doseg do 110 kilometrov in 330 Nm navora. Na voljo sta dve različni možnosti polnjenja pogonske baterije: med izmeno na hitrih polnilnicah za enosmerni tok z močjo 50 kW ali po izmeni s pomočjo vgrajenega polnilnika za izmenični tok z močjo 11 kW.

Ford Transit Connect je na voljo tudi kot priključni hibrid in na elektriko lahko odpelje do 110 km.

Kot alternativa novemu pogonskemu sistemu PHEV je na seznamu tudi 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue z dvema stopnjama moči (102 ali 122 KM), ki je v primeru različice s 122 KM lahko kombiniran tudi s pogonom na vsa kolesa. Vendar le, če je izbran 6-stopenjski ročni menjalnik. Nova zasnova prtljažnega prostora kombija glede na izbrano medosno razdaljo ponuja spremenljivo prostornino za tovor od več kot 3,1 m3 do več kot 3,7 m3. V vseh primerih (razen pri modelu PHEV) je največja koristna obremenitev 820 kg, vlečna zmogljivost pa do 1.500 kg.

Posodobljena je tudi notranjost, kjer izstopa nova instrumentalna plošča v velikosti 10 palcev

Nova generacija Transita Connect poleg novih pogonskih in prostorninskih lastnosti ponuja tudi vrsto naprednih tehnologij na področju sistemov ADAS in informacijsko-zabavnega sistema. Na armaturni plošči je zdaj nova 10-palčna instrumentna plošča z nastavljivim zaslonom v kombinaciji z osrednjim 10-palčnim zaslonom na dotik z navigacijo in novim Fordovim sistemom v vozilu. Sistemi za pomoč vozniku vključujejo sistem Pre-Collision Assist s samodejnim zaviranjem v sili in opozarjanjem na nevarnost trka, sistem Evasive Steering Assist in sistem Junction Assist za preprečevanje trkov z drugimi udeleženci v prometu. Po Fordovih besedah bo kombi na trgu v prihodnjih mesecih. Proizvajalec še ni razkril cen.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO