Chevrolet je izdelal zadnji Camaro. Avtomobilski proizvajalec se je odločil, da ga bo prenehal proizvajati ob koncu modelnega leta 2023, zato bo priložnost za nakup povsem novega modela kmalu izginila.
Če pa želite nekoliko starejšega in redkejšega Camara, lahko kupite ta Yenko Turbo Z iz leta 1981, ki gre na dražbo. Proizvajalec in tuner na poprodajnem trgu je izdelal le 19 Camarov Z28 s turbinskim polnilnikom, pri čemer je bil Turbo Z ena od zadnjih originalnih predelav Dona Yenka. Ta primerek ima na števcu prevoženih le 38.869 milj in je opremljen s še redkejšo nadgradnjo Stage II.
Pod pokrovom je Chevyjev 350 motor V8, ki je povezan s samodejnim menjalnikom. Ima turbinski polnilnik Turbo International, ki v serijski uplinjač prečrpava sedem tlakov na liter, s čimer po ocenah proizvede od 240 do 250 konjskih moči. Yenko je v Chevrolet vgradil tudi lasten sistem za ogrevanje goriva in vbrizgavanje vode. S temi izboljšavami naj bi Camaro na četrt milje dosegel tri sekunde krajši čas.
Specifikacija Stage II, ki jo je Yenko izdelal le tri, je vključevala dvodelna platišča Weld, amortizerje Koni in poliuretanske puše Guldstrand. Paket je nadgradil tudi notranjost z usnjenimi sedeži Kamp in volanom Racemark. Ima belo zunanjost, grafiko Yenko in črno notranjost.
Camaro Turbo Z bo na dražbi na dogodku Mecum’s Kissimmee 2024 prišel z originalnim listom o izdelavi in certifikatom COPO. Mecum ga ocenjuje na 60.000 do 80.000 USD. Če iščete kaj drugega, je avtomobil del zbirke Thompson’s Muscle Car Collection, v kateri je še več kot 30 podobnih zanimivih vozil.