Audi RS 6 Avant sedanje generacije se počasi približuje koncu svoje življenjske poti. Zato v tovarni Böllinger Höfe v Neckarsulmu zdaj izdelujejo vrhunsko vozilo za pogon. Njegovo ime je Audi RS 6 Avant GT. V omejeni izdaji z večjo močjo in šestmestno ceno.
Ideja za Audi RS 6 Avant GT temelji na vajeniškem projektu RS 6 GTO concept iz leta 2020. 12 vajencev je ob podpori Audi Design šest mesecev delalo na projektu. Navdih so našli predvsem v legendarnem dirkalniku Audi 90 quattro IMSA GTO iz leta 1989. Novi Audi RS 6 Avant GT se jasno razlikuje od svojih bratov s še bolj impozantnim videzom, ki temelji na konceptu RS 6 GTO v primerjavi z modelom RS 6 Avant in zmogljivostno različico modela RS 6 Avant. Osupljiv sprednji del je prepoznavno zasnovan na konceptu RS 6 GTO.
Audi RS 6 Avant GT








RS6 GT se bolje obnese ne le pri hitrosti v ravni črti, temveč tudi zaradi za 10 milimetrov znižane vozne višine z ročno nastavljivim vzmetenjem z vijačnimi vzmetmi. GT dobi tudi trše stabilizatorje, elektronsko nastavljive blažilnike v treh smereh in posodobljen diferencial z večjo nagnjenostjo zadaj ter lepše pnevmatike Continental Sport Contact 7. RS6 Avant GT ima prvič pokrov motorja iz ogljikovih vlaken, ki je lahko delno ali v celoti odprt. Nova zasnova blatnikov odpira odprtine za prednjimi kolesi za boljši pretok zraka, zunanjost pa krasijo oznake GT.
Notranjost Audija RS6 Avant GT








Novi RS 6 Avant GT ima moč 463 kW (630 KM) in največji navor 850 njutonmetrov. V primerjavi z osnovnim modelom RS 6 Avant je to za 22 kW (30 KM) in 50 njutonmetrov več. Paradni konj modelne serije pospeši od 0 do 100 km/h v 3,3 sekunde, kar je za 0,3 sekunde več kot pri RS 6 Avant. GT pospeši z mesta do 200 km/h v 11,5 sekunde, kar je 1,5 sekunde hitreje kot RS 6 Avant. Najvišja hitrost doseže 305 km/h, pri čemer serijski keramični zavorni sistem RS poskrbi za negativno pospeševanje.
Audi RS6 Avant GT skupaj z Audijem 90 quattro IMSA GTO










Notranjost je oblečena v črno usnje in Alcantaro, sedeži pa imajo rdeče prešite šive. Tu so novi športni vedro sedeži s karbonsko podlogo, na sredinski konzoli pa je oznaka omejene serije, ki natančno pove, kako redek je ta kombi. In bo zelo redek. Zaposleni ročno izvajajo vse prilagoditve, značilne za vozila GT, na vsakem od 660 vozil RS 6 Avant GT po vsem svetu. To vključuje pokrov motorja, blatnike, pragove, dvojno krilo, sprednje in zadnje ščitnike ter vzmetenje.
Trojček Audijev: RS6 Avant GT – RS6 GTO Concept – 90 quattro IMSA GTO








Seveda ima to svojo ceno: Audi za RS 6 Avant GT v Nemčiji zahteva natanko 219.355 evrov. Dobava se bo začela v drugem četrtletju leta 2024. Audi namerava na svetu izdelati le 660 primerkov RS6 GT. V ZDA bo na voljo le 85 primerkov, v Kanadi pa le 7. O cenah za ZDA še ni uradnih informacij, a če ga Američani in Kanadčani želijo imeti v svojih garažah, se morajo že postaviti v vrsto.