Pagani je v četrtek predstavil nov super avtomobil Huayra R Evo, novo, še bolj divjo različico modela Huayra R, ki je bil predstavljen leta 2021. Pagani je model večkrat izboljšal in mu dal zložljive strešne plošče, ki izboljšajo aerodinamični pritisk avtomobila, ko so odstranjene.
5,18 metra dolgo vozilo ima posodobljeno različico 6,0-litrskega motorja V12 z naravnim polnjenjem iz modela Huayra R, V12 R-Evo. Ta proizvede 900 KM (662 kW) pri 8.750 vrtljajih na minuto in ponuja največji navor 770 Nm, ki je na voljo od 5.800 do 8.200 vrtljajev na minuto. Huayra R Evo je bila razvita za zagotavljanje največje zmogljivosti na dirkališču do rdeče črte pri 9.200 vrtljajih na minuto. Ta cilj so inženirji pri HWA AG in Paganiju dosegli s povečanjem zmogljivosti in drugimi ključnimi komponentami, kot so sesalni kolektor z novo zasnovo cevi in nove odmične gredi za optimizacijo občutljivega sesalnega procesa.

Šeststopenjski sekvenčni menjalnik, ki ga je Pagani razvil v sodelovanju z družbo HWA AG za svoje dirkalnike Huayra, je nameščen med motorjem in zadnjimi kolesi. Nesinhroniziran menjalnik s pasjim obročem tehta le 80 kilogramov. Za potrebno udobje poskrbijo vzmetenje z dvojno premo iz kovane aluminijeve zlitine, vijačne vzmeti in elektronsko krmiljeni amortizerji. Novi dvižni blažilnik še dodatno izboljša vozne lastnosti. Avtomobil doseže največjo hitrost 350 km/h in je opremljen s pnevmatikami Pirelli P Zero slick dimenzij 280/680 R19 spredaj in 345/725 R20 zadaj. Zavorno moč zagotavljajo nove karbonsko-keramične zavore CCM-R s samodejnim prezračevanjem in prilagojene dirkalne obloge.
Pagani je Huayro R Evo obdelal s “Codalunga” (dolg rep) in za približno pet centimetrov podaljšal sprednji splitter, v katerem so nameščeni kanali za hladilne sisteme. Tudi zadek je daljši za približno 7,5 centimetra, z novo osrednjo stabilizacijsko plavutjo, ki podpira veliko zadnje krilo ob integriranih nosilcih. Zaradi spremenjene zasnove se je pritisk povečal za 45 odstotkov, odprta streha pa zaradi večje navpične obremenitve spredaj in zadaj poveča skupni pritisk za 5 odstotkov. Pri hitrosti 320 km/h Huayra R Evo ustvari več pritisne sile, kot je njegova skupna masa. Tehta 1.060 kg, kar je približno toliko kot Mazda MX-5.










V notranjosti so sedeži, ki jih Pagani prekriva z ognjevarnim materialom, opremljeni s šest-točkovnimi varnostnimi pasovi in nasloni za glavo iz ogljikovih vlaken s posebno stransko zaščito. Pagani lahko vozilo konfigurira z levo ali desno stranjo pogona. Horacio Pagani je zamisel za odprto vozilo Evo dobil med ogledom dirke formule Indy v Nashvillu. Za dokončanje avtomobila, ki bi po Paganijevih besedah lahko dosegel zmogljivost današnjih dirkalnikov Le Mans Prototype 2, je potreboval približno dve leti. Upamo, da bo nekaj srečnih lastnikov to trditev dokazalo s svojim avtomobilom.