Chrysler Airflow je mrtev, tukaj je Halcyon. Medtem ko je Airflow dajal slutiti, da bi lahko bil serijsko vozilo, je Halcyon vsekakor povsem električni koncept. Chrysler ne omenja pogonskih sklopov, zmogljivosti ali ocenjenega dosega, temelji pa na resnični platformi. Poleg tega je do zadnjega kotička napolnjen s sistemi, ki naj bi voznikom pomagali vzpostaviti “stik z vozilom“.
Chrysler Halcyon je zelo nizek, saj je njegov nos le štiri centimetre nad tlemi. Sprednja in zadnja vrata se odprejo za 90 stopinj in razkrijejo prostorno notranjost brez stebrička B. Da bi olajšali vstopanje, se strešni paneli odpirajo v slogu gullwing in tako tvorijo nekaj, kar bolj spominja na T-top iz osemdesetih let kot na futuristični koncept. Zadaj je skromen prtljažnik, skrit pod ravnim zadnjim steklom in gladko obliko zadnjega dela avtomobila. V naših očeh gre za zelo čisto obliko, ki je privlačna, čeprav nekoliko anonimna. Pod kožo se skriva velika platforma Stellantis STLA.

To je enaka platforma, kot jo bo uporabljal prihajajoči Dodge Charger Daytona EV, omeniti pa velja tudi druge povezave. Chrysler navaja, da Halcyon uporablja 800-voltno arhitekturo, ki jo pričakujemo pri visokozmogljivem Chargerju Daytona Banshee. Karoserija vključuje veliko aerodinamičnih trikov, vključno z velikim prehodom spredaj, kjer se zrak usmerja skozi rešetko in nad masko motorja. To je še ena značilnost modela Charger Daytona, kar je zanimivo glede na to, da bo Dodge debitiral 5. marca. Morda Halcyon ni tako konceptualen, kot smo mislili.
Če si ogledate Chryslerjev seznam tehničnih sistemov, se boste prepričali o nasprotnem. Chrysler pravi, da ima Halcyon samovozeče vozilo 4. stopnje, ki ga odlikujeta volan in pedala, ki se lahko popolnoma umakneta, tako da je voznik na poti preprosto potnik. V ta namen je na voljo eleganten način opazovanja zvezd, ki spremeni motnost stekla in nagne sedež, da lahko opazujete zvezde. Spredaj je velik prozoren zaslon od stebrička do stebrička, razširjen celozaslonski zaslon za prikazovanje informacij pa lahko posreduje informacije ljudem v vozilu, ne glede na to, ali vozijo ali ne. Vse skupaj poganja litij-žveplova baterija neznane moči. Tu postane nekoliko čudno (in celo strašljivo). Chrysler govori o tem, da bo Halcyon v veliki meri uporabljal umetno inteligenco za prilagodljivo vozniško izkušnjo, pri čemer vas bo avtomobil ob prihodu pozdravil s posebnim svetlobnim in zvočnim prikazom. Sam se pripravi na vožnjo, pri čemer upošteva vse od vremenskih razmer do vašega dnevnega koledarja (ki je povezan z avtomobilom).
Opazovanje zvezd ob počitku v avtomobilu


Chryslerjeva vizija modela Halcyon je, da sta avtomobil in voznik v legitimni, osebni povezavi. Pozdrav se ne konča. Biometrični skenerji vas prepoznajo, po vstopu v vozilo pa vozilo predvaja pomirjujoče zvoke in vse nastavi tako, kot želite. Zvok, ki zmanjšuje stres, je prikazan na zaslonih v vozilu in ustvarja avdio-vizualno izkušnjo, ki spominja na Disneyjevo Fantazijo. Ko prispete tja, kamor ste namenjeni, vas avto z novimi zvoki in lučmi še posebej pozdravi. Chrysler to imenuje “Harmonija v gibanju“.
Chrysler ne namiguje, da bo Halcyon v kakršni koli obliki, ki je prikazana na tem mestu, prišel v proizvodnjo. Je pa to še en korak k temu, da bo podjetje leta 2025 predstavilo svoj prvi električni avtomobil in do leta 2028 postalo popolnoma električna znamka. “Chrysler Halcyon Concept ustvarja raven spokojnosti, ki v celoti predstavlja ime Halcyon,” je dejal Chryslerjev izvršni direktor Chris Feuell. “Halcyon predstavlja inovativne in trajnostne rešitve mobilnosti, ki vključujejo tehnologijo in ponujajo vrednost strankam, hkrati pa zagotavljajo ‘harmonijo v gibanju’.“
















