in , ,

VW ID.7 Tourer: Električni karavan z do 1.714 litri prtljažnega prostora

Zmogljivost prtljažnika je podobna kot pri precej dražjem BMW i5 Touring.

Po številnih napovednikih, ki niso dopuščali večjih presenečenj, je VW zdaj uradno predstavil VW ID.7 Tourer. Električno kombilimuzino lahko zdaj prvič vidimo brez kamuflaže, na voljo pa so tudi najpomembnejša dejstva in številke.

Ena najpomembnejših vrednosti je prostornina prtljažnika: medtem ko ima običajni VW ID.7 prostornino natančno 532-1.586 litrov, ima kombilimuzina prostornino 605-1.714 litrov. To pomeni, da je prostornina prtljažnika približno enaka kot pri BMW i5 Touring (570-1.700 litrov). Primerjava je upravičena, saj VW svojo električno kombilimuzino uvršča v višji srednji razred, torej povsem enakovredno modelu BMW.

VW ID.7 Tourer ima maksimalno zmogljivost prtljažnika kar 1.710 litrov.

V Evropi bo najprej predstavljen model ID.7 Tourer Pro s 77-kWh baterijo, nekoliko pozneje pa ID.7 Tourer Pro S z novo 86-kWh baterijo, ki je bila napovedana tudi za limuzino. Oba bosta imela pogon na zadnji kolesi in motor z močjo 210 kW. Baterijo s 77 kWh naj bi bilo mogoče polniti z močjo do 175 kW, različico s 86 kWh pa celo z 200 kW. Različic s pogonom na vsa štiri kolesa VW ne omenja, verjetno pa bosta sledili različici z 210 in 250 kW, ki ju poznamo iz modela ID.4.   

 VW ID.7 Tourer ProVW ID.7 Tourer Pro S
PogonRWD 210 kW, 545 NmRWD 210 kW, 545 Nm
Baterija neto/bruto77 / 82 kWh86 / 91 kWh
WLTP-dosegNi podatkacca. 685 km
Max. zmoglj. polnj. AC/DC11 / 175 kW11 / 200 kW
Min. čas polnj. DC (10-80%)cca. 28 minObčutno pod 30 min.
CenaNi podatkaNi podatka

Serijska oprema ID.7 Pro vključuje luči LED, 19-palčna platišča iz lahke litine, strešne nosilce, sistem za vstop in zagon brez ključa, pregradno mrežo za prtljago, head-up zaslon s funkcijo razširjene resničnosti, kamero za vzvratno vožnjo, dvopodročno samodejno klimatsko napravo s pametnimi zračniki in ogrevane sedeže.

Glasovni pomočnik IDA zdaj pozna tudi vremensko napoved, stanje rednih letov, rezultate nogometnih tekem in novice. Zaradi integracije Wikipedije lahko postavljate tudi vprašanja o znanju o najrazličnejših temah. Prvič je integriran tudi ChatGPT. Druga novost je opcijska aplikacija Wellness In-Car, s katero lahko v enem koraku prilagodite osvetlitev, zvok, klimatsko napravo in masažo sedežev. Z njo lahko prilagodite tudi prosojnost steklene strehe.

Dolžina, širina, višina in medosna razdalja so enaki kot pri limuzini. Zadaj pa se strešna linija kombilimuzine raztegne bolj nazaj, zadek pa se bolj strmo spušča. Slednje nekoliko zakriva črna streha:

Na sprednjem delu ne moremo prepoznati nobenih razlik. Tako kot pri limuzini sta osvetljena prečka in osvetljen znak VW na voljo le kot dodatna oprema skupaj z matričnimi žarometi LED.

V notranjosti izstopa zelo majhen instrumentalni zaslon, saj se vse s pomočjo head-up zaslona vidi na sprednji šipi.

Tako kot pri limuzini tudi zadnjo stran krasi debel svetlobni trak LED – po želji kot “3D zadnje luči” z animiranimi zavornimi lučmi in dinamičnimi smerniki. Odvisno od opreme je tu osvetljena tudi oznaka VW.

Kokpit je enak kot v salonu. Poleg 15-palčnega zaslona na dotik je na voljo le majhen instrumentni zaslon, vendar je head-up zaslon na voljo serijsko.

Tako kot običajni model ID.7 (in del modela ID.4) bo tudi ID.7 Tourer izdelan v tovarni v Emdnu. Cene in natančen datum začetka prodaje na trgu še niso bili objavljeni. Za orientacijo: limuzina ID.7 Pro je na voljo po ceniku 56.995 evrov (pred odbitkom “akcijske premije” v višini 4.760 evrov). Kombilimuzina bo verjetno za približno 2.000 evrov dražja, podobno kot pri BMW. S ceno okoli 59.000 evrov bi bila za približno 13.000 evrov cenejša od BMW i5 Tourer, ki je s primerljivim pogonskim sistemom na voljo šele od 72.200 evrov. Vendar pa verjetno ne bo športnega modela, kot je VW-jev M60 s 442 kW.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

MG Cyberster Red Top Edition je poklon klasičnim modelom MGA in MGB

Dubajska registrska tablica za 15 milijonov dolarjev je nameščena na Mansoryjevem Rolls-Royceu Cullinan