Ko je Porsche novembra 2023 predstavil tretjo generacijo modela Panamera, je bil poleg vročega modela Turbo E-Hybrid na voljo le osnovni model z zadnjim in štirikolesnim pogonom. Podjetje s sedežem v Zuffenhausnu zdaj svojo ponudbo diverzificira z dvema dodatnima elektrificiranima modeloma. Ta se brez velikega motorja V8 zanašata na motor V6, vendar ohranjata dva turbinska polnilnika, čeprav se ime “Turbo” ne uporablja.
Panamera 4 E-Hybrid združuje 2,9-litrski motor V6 z elektromotorjem in tako doseže sistemsko moč 470 KM in 650 Nm. V primerjavi s predhodnikom je torej novi model pridobil 8 KM, izgubil pa 50 Nm. Kljub svoji teži je res hitra limuzina, saj od 0 do 100 km/h potrebuje le 4,1 sekunde, kar je 0,5 sekunde manj kot prejšnji model. Največja hitrost je 280 km/h.
Panamera 4S E-Hybrid ima zdaj 544 KM in 750 Nm, kar pomeni, da je Porsche žrtvoval 16 konjev, a pridobil enako količino navora. Standardni sprint opravi v 3,7 sekunde in doseže 290 km/h. Pospešuje torej enako hitro kot prej, vendar je na splošno postal za 8 km/h počasnejši.
Vsi elektrificirani modeli Panamere imajo izboljšan akumulatorski sklop s 45-odstotnim povečanjem zmogljivosti (na 25,9 kWh) brez povečanja fizične velikosti akumulatorja. Poganja močnejši elektromotor, ki je vgrajen v samodejni menjalnik in zagotavlja 190 KM in 450 Nm. Panamera 4 E-Hybrid lahko tako po ciklu WLTP električno prevozi do 96 kilometrov, Panamera 4S E-Hybrid pa do 92 kilometrov.
Cene za Panamero 4 E-Hybrid se začnejo pri 123.400 evrih oziroma 134.400 evrih za različico Executive. Panamera 4S E-Hybrid je na voljo od 138.200 evrov. Za svoj denar dobite prilagodljivo zračno vzmetenje in serijske žaromete Matrix LED. V ceno so vključeni tudi udobni sedeži nastavljivi v 14 smereh, ogrevan volan, vrata z mehkim zapiranjem in asistent za menjavo voznega pasu. Po podatkih Porscheja se bo dobava v Evropi začela v drugem četrtletju leta 2024.