V nepričakovanem zasuku okoliščin naj bi Volkswagen razmišljal o vrnitvi imena Scirocco v obliki električnega športnega avtomobila. Čeprav projekt še ni dobil zelene luči za proizvodnjo, bi lahko nizki kupe z dvema električnima motorjema in platformo, ki je sicer Porschejeva, služil kot odlična osnova za oživljeni Scirocco.
VW je uradno potrdil, da bosta imeni GTI in R obstajali tudi v prihodnosti, ko bodo na voljo samo električna vozila, in bosta krasili maske prihajajočih vročih kombilimuzin, SUV-jev in limuzin. Čeprav te različice vsekakor delajo družino VW ID bolj zaželeno, bi bil bolj tradicionalen kupe vsekakor dobrodošel dodatek v ponudbi.
Kot poroča Autocar, VW trenutno “preučuje notranjo zasnovo, inženiring in proizvodne predloge” za vrnitev Scirocca. Notranji viri navajajo, da bi lahko model začeli proizvajati do leta 2028, če ga bo odobril predsednik uprave VW Thomas Schäfer.

Možni tekmec za osnovo je arhitektura PPE, ki sta jo razvila Audi in Porsche. Isto platformo bo uporabljala naslednja generacija Porschejevega modela 718 Boxster in Cayman ter serijska različica modela Cupra Dark Rebel Concept in menda tudi naslednja generacija Audija TT. Scirocco bi lahko uporabljal modificirano različico platforme PPE, ki bi izkoriščala prednosti dveh elektromotorjev, tankega baterijskega sklopa in dobre vozne dinamike.
Če so poročila resnična, bo četrta generacija Scirocca prva, ki si platforme ne bo delila z ekvivalentnim Golfom, saj bo naslednja generacija kultne kombilimuzine slonela na arhitekturi SSP.
Kljub temu, da je še prezgodaj govoriti o oblikovanju četrte generacije modela Scirocco, smo za spodbudo ustvarili spekulativno upodobitev. Razmerja nizkega športnega avtomobila temeljijo na vohunskih posnetkih Porscheja 718 Boxster, ki si je sposodil oblikovne poteze VW ID. GTI Concept. Kot pri predhodnikih naj bi imel novi Scirocco štirisedežno kabino, kar naj bi mu dodalo nekaj praktičnosti. To bi lahko dosegli z daljšo medosno razdaljo v primerjavi z izključno dvosedežnimi sorodniki.