Pred več kot 30 leti je bilo na avtomobilskem salonu v Tokiu leta 1989 mogoče občudovati nekaj ekstravagantnih Nissanovih vozil. Japonski proizvajalec je predstavil celo vrsto posebnih konceptov, ki so jih oblikovali stilisti tovarne Pike – Figaro, BE-1, Pao, Rasheen in Chapeau. Nekateri od njih so pozneje postali serijski modeli, drugi pa so ostali nenavadni oblikovalski poskusi. Tako kot Chapeau.
Telefon na kolesih
Edinstveni proporci, rožnata barva in velikanski kokpit: Chapeau vas zagotovo ne bo pustil hladnih. Zasnova je resnično nenavadna. S skoraj navpičnim vetrobranskim steklom in škatlasto karoserijo, ki je nekje med kei avtomobilom, kombijem in minivanom. In ki nas nekako spominja na staro telefonsko govorilnico.

Žal nimamo natančnih dimenzij tega koncepta, vendar je po takratnih opisih velik hrbet z velikimi stekli omogočal udobno stojo. Osrednji element Chapeaua – po mnenju umetnikov, ki so ga zasnovali – je telefon. Aha. Torej se s svojo zamislijo nismo povsem zmotili.
Njegova prednost je praktičnost
Zaradi nenavadnosti tega Nissana ni presenetljivo, da konceptu ni sledil serijski model. Navdušuje predvsem s svojo praktičnostjo, saj je voluminozen zadek kot pravi kombi. Namenjen je namestitvi razstavnih prostorov ali prevozu blaga.
Po obliki je torej nekakšen “hibrid” med več segmenti. Pogonski sklop pa je drugačna zgodba. Čeprav so podatki skopi, vemo, da je Chapeau poganjal 1,5-litrski štirivaljni bencinski motor, ki zaradi aerodinamične oblike avtomobila verjetno ni zagotavljal največje učinkovitosti. In kaj menite vi? Bi si želeli videti serijsko različico tega prototipa?




