Ta ponaredek Bugatti Veyrona ima le en originalni del

Bugatti je izdelal skupno 450 modelov Veyron. Ta primerek zagotovo ni eden od njih. Čeprav bi nekatere ljudi njegov videz lahko zavedel. Pri replikah običajno zadeva poteka takole: Odstranite karoserijo obstoječega avtomobila in nato pritrdite prilagojene dele karoserije, ki so zasnovani tako, da so čim bolj podobni (običajno veliko dražjemu) avtomobilu vaših sanj. Pri tem pa je nekoliko drugače.

Za ta klon Veyrona je bilo zasnovano posebno podvozje. Rezultat je že na prvi pogled zelo podoben francoskemu hiperavtomobilu s 1000 konjskimi močmi. Izdelan je bil celo 3D-tiskani pokrov motorja legendarnega motorja W16, ki temelji na 3D-skeniranju pravega osemlitrskega motorja s štirimi turbinami. Pod motornim pokrovom pa se skriva nekaj povsem drugega. Seveda ni tako slabo, če smo pošteni. Gre za 4,2-litrski biturbo motor V8 iz prvega Audija RS 6 (generacija C5). Motor proizvede 450 KM in 580 Nm. Res pa je, da je to manj kot polovica izvirnika. Vsaj en del je dejansko originalni Veyron: vetrobransko steklo izvira iz ene od pošasti, ki so jih izdelovali v Molsheimu. Verjetno je bilo cenovno dostopno, ker ima razpoko.

Na splošno je zunanjost te replike precej spodobna pri poskusu posnemanja Bugattijevega naslednika EB110. Tega pa ne moremo trditi za notranjost. Notranjost pravega Veyrona je prava umetnina. Opremljena je z najboljšimi materiali, ki jih je skupina Volkswagen takrat lahko našla. V nasprotju s tem pa je tukaj na ogled urejen kup trde plastike. Prevelik logotip EB na volanu je videti poceni. Prestavna ročica ter nekatera stikala in gumbi izvirajo iz navadnega Audija. Korenine klimatske plošče segajo v avto iz Ingolstadta iz leta 2000. Tudi poprodajni radio JVC ni ravno pravi hit. Sedeži se v svojem vzmetenju zibajo sem in tja. Poskus ponovitve oblike modela Veyron ima tudi nekaj slabosti pri vožnji. Replika se spopada z nekaj težavami pri zunanji vidljivosti. Tako na primer skoraj ne vidite skozi vetrobransko steklo.

Takole izgleda pa izvirni Bugatti Veyron

Kljub temu gledamo izjemno dovršeno repliko, za katero je en sam Veyronov fanatik delal sedem let in vanjo potopil 350.000 funtov (trenutno dobrih 407.000 evrov). Po besedah gostitelja v videoposnetku je avtomobil trenutno vreden približno 175.000 evrov (to se bo še izkazalo). Seveda še vedno govorimo o delčku cene pravega Bugattija Veyrona, vendar bi za ta denar lahko dobili pravi super avtomobil, kot je Audi R8.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO