in ,

Ta izjemen Bugatti Chiron Super Sport se zgleduje po zgodovinskem dirkalniku iz Le Mansa

Hiperavtomobil v črni barvi je poklon Bugattijevemu prvemu tovarniškemu poskusu na dirki za 24 ur Le Mansa.

Chiron je, tako kot pred njim Veyron, dobil več posebnih izdaj, kot jih lahko preštejemo. Če k temu dodamo, da je proizvodnja večja (500 proti 450 primerkom), zanimivih različic ne manjka. Preden bo v prihodnjih mesecih debitiral novi Bugatti, je manufaktura iz Molsheima opozorila na odhajajočo pošast z W-16 s še eno enkratno izvedbo.

Ta zlovešči Chiron, ki temelji na bolj vročem modelu Super Sport, nosi oznako “Hommage T50S”. Ne, nikakor ni povezan z vozili GMA T50 podjetja Gordon Murray Automotive. Namesto tega se zgleduje po dirkalniku Type 50S iz leta 1931. Tistega leta je Bugatti uradno debitiral na dirki Le Mans na kultnem dirkališču Circuit de la Sarthe na domačem terenu v Franciji. Šest let pozneje, leta 1937, je Bugatti z dirkalnikom Type 57G Tank zmagal v Le Mansu.

Ta strašljivi Chiron Super Sport se zgleduje po svojem predhodniku z enakim mrežastim vzorcem za rešetko v obliki podkve z naslikanim logotipom “5”. Dirkaška številka se ponovi na vratih, kjer je ročno pobarvana v beli barvi za kontrastni učinek. Profil gosti tudi grafiko Le Mans 1931 pred zadnjimi kolesi, medtem ko je na spodnji strani aktivnega zadnjega spojlerja upodobljeno dirkališče Circuit de la Sarthe.

Bugatti ne navaja, kdo je lastnik tega avtomobila, vendar bi lahko šlo za nekoga iz Združenih držav Amerike, če sklepamo po oranžnih stranskih oznakah na kolesnih lokih. Vemo pa, da si je bogata stranka želela Chirona v črni barvi, ki bi spominjal na slavno preteklost podjetja. V zvezi s tem je celo pokrov motorja 8,0-litrskega motorja s štirimi turbinami prikimal modelu Type 50S. Ima podobne krožne vzorce z okrasnim učinkom obračanja motorja in obdelavo “Perlée”.

V notranjosti so enako videti odlagalni prostor in ščitniki za kolena na strani sredinske konzole. Edinstvene podrobnosti zaokrožujejo sedeži z nasloni za glavo z ročno našitim napisom “Le Mans 1931”.

Ta Super Sport so izdelali z opcijsko stekleno streho Sky View, ki poveča prostor nad glavo za 1,06 centimetra. Ima par fiksnih plošč z laminirano strukturo in štiri vmesne plasti, ki zagotavljajo tišino in tudi hlajenje v kabini.

Bugatti ne navaja, koliko je lastnik plačal za svojega po meri izdelanega Chirona, a naj vas spomnimo, da je bil “osnovni” Super Sport na voljo od 3.825.000 dolarjev dalje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Se spomnite Fiatove Multiple? Takšna bi lahko bila njena moderna reinpretacija

Pozabljene študije: Isuzu Bellett MX1600 Concept (1969)