in ,

Lexus razvija kupe, s katerim naj bi nadomestil modela RC in LC

Novi Lexusov kupe bi lahko bil na voljo s Toyotinim novim 3,4-litrskim motorjem V6 z dvema turbinama, ki ga najdemo v modelih Tundra in najnovejšem GX-u.

Lexus že skoraj desetletje proizvaja trenutni model RC, ki je bil predstavljen oktobra 2014. V primerjavi s tekmeci se zdi, da je močno zastarel. Pravzaprav se je zdel zastarel že pred petimi leti.

Po drugi strani pa, čeprav je tudi ta model na trgu že nekaj časa, natančneje od leta 2017, sedanji Lexus LC prekaša RC v smislu sodobnosti, razkošja in splošne privlačnosti, saj ga mnogi označujejo za enega najbolj osupljivih avtomobilov na trgu. Vendar se govori, da Lexus razvija naslednika. Vendar ta prihajajoči model morda ne bo zamenjava, ki bi jo pričakovali.

V preteklosti smo bili že zasuti z govoricami, a novo poročilo z Japonske zdaj kaže, da namerava Lexus zamenjati modela RC in LC z enim samim novim kupejevskim modelom po podobni strategiji, kot jo je ubral Mercedes-Benz z modelom CLE, ki bo nadomestil kupeja razreda C in razreda E.

Ni jasno, kako se bo novi model imenoval, vendar bo po navedbah revije Best Car verjetno podobne velikosti kot LC. Ni presenetljivo, da bo 5,0-litrski naravno polnjeni motor V8 iz modelov RC F in LC 500 odpadel, medtem ko bodo hibridni 3,5-litrski pogonski agregat V6 iz serije LC obdržali, morda z nekaj popravki. Poleg tega poročilo trdi, da bo Lexus morda celo ponudil posebno različico 3,4-litrskega motorja V6 z dvema turbinama, enakega motorja, ki ga najdemo v novem Lexusu GX in Toyoti Tundra.

Pričakuje se, da bo edina možnost 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki bo poganjal zadnji kolesi, čeprav se špekulira tudi o morebitni uvedbi različice s pogonom na vsa kolesa.

Tako kot sedanja modela RC in LC bo tudi novi model predvidoma imel zasnovo 2+2 kupe. Publikacija navaja, da se bo po navedbah njihovih virov ponašal z elegantnim dizajnom, razmišlja pa se tudi o možnosti kabrio različice. Športni model bo predvidoma meril 4.800 mm v dolžino, 1.900 mm v širino in bo visok 1.350 mm, njegova medosna razdalja pa bo znašala 2.870 mm.

Ker gre za govorice, ni podatka o tem, koliko bi tak model lahko stal. Vendar bo glede na njegovo zmogljivost, tržno umeščenost in tehnologijo verjetno cenovno uvrščen stopničko ali dve nad sedanjim modelom RC.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Rolls-Royce je porabil 8.000 ur za obdelavo lesa za najnovejši model Droptail

Fisker izraža dvome o nadaljevanju poslovanja podjetja