in , ,

Mercedes-AMG GT 43 Coupè z 2,0-litrskim štirivaljnim motorjem

Motor s 422 KM (delno) poznamo iz modela A 45 S.

422 KM in 500 Nm navora, 9-stopenjski menjalnik AMG Speedshift MCT in pogon na zadnji kolesi, 4,6 sekunde od 0 do 100 km/h in največja hitrost 280 km/h. Zaenkrat se sliši precej dobro, kajne? In vendar bodo nekateri zdaj vihali nos, saj te številke pripadajo novemu Mercedes-AMG GT 43 Coupé, ki je bil zdaj predstavljen z 2,0-litrskim štirivaljnim motorjem z 48-voltno blago hibridizacijo. Uf. Toda morda sploh ni neumno?

Zunanjost

Štirivaljni vstopni model v svet GT podjetja Mercedes-AMG se po merah ne razlikuje od svojih zmogljivejših sorodnikov. Model 43 je dolg 4,73 metra, širok 1,93 metra (pet centimetrov ožji) in raven 1,35 metra. Vendar pa boste modele tudi v prihodnje lahko vizualno razlikovali med seboj. Posebej izstopa novo oblikovan sprednji odbijač z velikimi odprtinami za dovod zraka (tudi aktivna aerodinamika) po celotni širini vozila. Po besedah proizvajalca naj bi ožji sprednji in zadnji blatniki ter zmanjšano medosje poudarili eleganten značaj.

Na voljo je tudi nov okrasni element za sprednja blatnika. Pogled nazaj zaznamujejo dodatno spremenjen zadnji odbijač in okrogle namesto trapeznih dvojnih izpušnih cevi na levi in desni strani. AMG GT 43 serijsko vozi na 19-palčnih platiščih iz lahke zlitine. Dodatne različice s premerom 19 ali 20 palcev so na voljo kot opcija. Na voljo so tudi kovana 21-palčna kolesa.

Notranjost in oprema

Tudi v notranjosti nas ne čakajo velika presenečenja: Popolnoma digitalna instrumentna plošča? Poznamo jo. 11,9-palčni multimedijski zaslon na dotik v pokončnem formatu na sredinski konzoli z informacijsko-zabavnim sistemom MBUX? Tudi to poznamo. Ponuja vsebine, značilne za AMG, v petih načinih prikaza. Poleg tega je AMG GT 43 serijsko opremljen z električno nastavljivimi športnimi sedeži AMG v napa usnju. Enako velja za opcijske sedeže AMG Performance z integriranimi nasloni za glavo in povečano bočno oporo.

Prilagoditev je mogoča tudi glede na vaše razpoloženje. Z različnimi oblazinjenji v treh barvah in sedmimi barvnimi kombinacijami za celotno notranjost. Poleg standardne črne barve v visokem sijaju so na voljo tudi okrasni elementi iz aluminija ali karbona. Na voljo sta tudi dva elementa obloge iz lesa z aluminijastimi trakovi. Ta model je po želji na voljo tudi kot 2+2-sedežni. Po potrebi je mogoče prtljažni prostor povečati s pomočjo zložljivega naslona zadnjega sedeža.

Pogoni in tehnični detajli

Preidimo k osrednji točki in točki, ki bo verjetno povzročila razprave za mizo rednih gostov, ki sovražijo zmanjševanje števila zaposlenih. 2,0-litrski štirivaljni turbo motor (znan iz modela AMG A 45 S) tudi v modelu AMG GT 43 doseže največjo moč 422 KM pri 6.750 vrtljajih na minuto. Največji navor 500 Nm pa je na voljo že med 3.250 in 5.000 vrtljaji na minuto. V zmogljivem kompaktnem avtomobilu se to zgodi šele pri bistveno višjih vrtljajih motorja. Zakaj je tako?

Glede na razmere se sistem ne more zanašati le na dodatno spodbudo 14 KM iz zagonskega generatorja, ki ga poganja jermenski pogon. Uporablja se tudi električni turbopolnilnik za izpušne pline. Elektromotor širine približno štirih centimetrov je vgrajen neposredno na gred turbopolnilnika – med turbinskim kolesom na strani izpušnih plinov in kompresorskim kolesom na strani svežega zraka. Ta elektronsko krmiljeni motor neposredno poganja gred turbopolnilnika in pospešuje kompresorsko kolo, preden tok izpušnih plinov prevzame konvencionalni pogon. Moč motorja se prenaša prek 9-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki pretvornik navora nadomešča z mokro sklopko. S tem se zmanjša teža (model, pripravljen za vožnjo, ima lastno maso 1,8 tone in je zato približno 200 kg lažji od različic z motorjem V8), zaradi manjše vztrajnosti pa naj bi se optimiziral odziv na ukaze pedala za plin.

AMG GT 43 je serijsko opremljen z vzmetenjem z jeklenimi vzmetmi. Najnovejša generacija prilagodljivega blaženja je na voljo kot opcija. Nadzorna enota vzmetenja z analizo podatkov v nekaj milisekundah prilagodi silo blaženja za vsako kolo glede na razmere. Prilagajanje je mogoče z različnimi načini. Na voljo so načini “Smoothness“, “Comfort“, “Sport“, “Sport +” in “Individual” ter “RACE“, ki je vključen v opcijski paket AMG DYNAMIC PLUS. Na sprednji osi so nameščeni notranje prezračevani in perforirani zavorni koluti velikosti 390 x 36 mm s šest-batnimi fiksnimi čeljusti, na zadnji osi pa sta nameščeni plavajoči čeljusti z enim batom velikosti 360 x 26 mm. AMG GT 43 je lahko na zahtevo opremljen tudi z aktivnim krmiljenjem zadnje osi.

Cene in uvedba na trg

Koliko bo proizvajalec v prihodnje zaračunal za model s prepolovljenim motorjem V8? Polovično število valjev, polovična cena. To bi bilo logično. Model s polnim motorjem pa v konfiguratorju stane nekaj manj kot 190.000 evrov. 95.000 evrov bi bil torej ciljni znesek. Vendar je to verjetno nerealno. Pričakujemo začetno ceno v razponu od 130.000 do 150.000 evrov. Koliko je to v resnici, bomo na koncu izvedeli najkasneje ob – prav tako še neznanem – začetku prodaje na trgu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Primerjava novega VW Passata Variant in nove Škode Superb Combi

Fiat 500 Tributo Trepiuno: Posebni model obeležuje študijo iz leta 2004