in ,

Novi Techart Porsche 911 Turbo S je spektakularen in premore 790 “konjev”

Z obsežnim paketom za bolj vpadljivo zunanjost in izboljšavami motorja je tale 911 Turbo S na povsem novem nivoju.

Da ne bo pomote, s Porschejem 911 Turbo S ni nič narobe, razen če ste pristaš klasičnega spojlerja v obliki račjega repa. Mi smo in očitno tudi zaposleni v podjetju Techart. Najnovejša ponudba nemškega podjetja za tuning ga dodaja modelu Turbo S, za nameček pa lahko z njim dosežete tudi do 790 konjskih moči.

Zadevo so poimenovali Techart GTstreet R Touring. Kot lahko vidite, gre za nekaj več kot le novo zadnje krilo. Techart pravi, da ima njegov novi karoserijski komplet več kot 40 različnih sestavnih delov, vključno s prilagodljivimi sprednjimi in zadnjimi odbijači. Med drugim so na voljo novi karbonski blatniki, bočna pragova, dovodi zraka, odbijači in pokrov motorja. To je veliko karbona, ki ga je mogoče podrobno obdelati s sijajnim ali matiranim premazom.

Toda bistvo je tisti račji repek na zadku vozila. Gre za klasičen videz, ki bi ga, odkrito povedano, radi videli večkrat neposredno od Porscheja. Techart je standardno nastavitev Turba S zamenjal s tem fiksnim spojlerjem, za katerega podjetje pravi, da je uravnotežen za pritisk in dobro aerodinamiko pri višjih hitrostih. Poleg tega je za 60 odstotkov lažji od tovarniško dobavljenega, poleg tega pa je z njim omogočen boljši pretok zraka do povečanega šestvaljnega motorja, da ostane hladen.

To je pomembno, saj Techart pri modelu GTstreet R Touring ponuja tudi nadgradnje moči. Na voljo sta dve stopnji, pri čemer prva že tako močnemu motorju doda skromnih 60 KM in 74 Nm navora. Druga stopnja je bolj agresivna, saj vključuje nove turbinske polnilnike in nastavitev, ki prilagodi parametre motorja in menjalnika. Vgrajen je tudi prilagojen izpušni sistem, vse skupaj pa zagotavlja 790 KM in 700 Nm navora. To je za 150 KM in 110 KM več kot pri serijskem motorju Turbo S. Techart navaja, da je najvišja hitrost 350 km/h.

Za obvladovanje dodatnega potiska je z nadgradnjo športnega vzmetenja vozilo znižano za približno en centimeter. Opcijsko so na voljo nastavljivi blažilniki Techart, ki jih podpirajo platišča Techart s sredinsko blokado, ki spredaj merijo 20 palcev, zadaj pa 21 palcev. Podjetje za centimeter razširi sprednji kolotek, na voljo pa so tudi karbonske aerodinamične kolutne zavore. Kar zadeva notranjost, pričakujte obilico usnja, alkantare, ogljikovih vlaken, aluminija in drugega.

Koliko vas bo stal 911 Turbo S z 790 KM in spojlerjem na repu? Techart navaja ceno, ki se začne pri 98.250 evrih, vendar ne pozabite, da je to le strošek za predelavo. Še vedno potrebujete 911 Turbo S za 200.000 evrov in stroške za vse dodatne Techartove opcije. S ceno pa je povezana tudi ekskluzivnost; podjetje namerava izdelati le 25 primerkov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ne potrebujemo zaščite ameriške vlade pred kitajskimi proizvajalci avtomobilov, pravi šef Stellantisa

Pagani Residences v Miamiju za 2,4 milijona dolarjev združuje razkošje in ekskluzivnost hiperšportnikov