Sedanja generacija Mazde 6 je na voljo od leta 2012, japonski proizvajalec pa bo aprila letos prenehal s proizvodnjo v domači tovarni. In potem? Bo limuzina srednjega razreda preprosto umrla? Ne bo ji treba, če se bo nedavno vložena prijava za blagovno znamko in logotip spremenila v pravi avtomobil – električni avtomobil.
Kot je poročal AutoGuide, je Mazda v Evropski uniji zaščitila ime in logotip “6e”, kar nakazuje, da bi se lahko starajoča štirivratna limuzina vrnila kot električni avtomobil. Vlogi za ime modela in logotip sta bili včeraj predloženi Uradu Evropske unije za intelektualno lastnino (EUIPO), organ pa podjetju še ni podelil pravic. Toda če bo šlo vse po načrtih, naj bi bile vloge odobrene v prihodnjih mesecih. Po podatkih EUIPO se blagovna znamka “6e” nanaša na “avtomobile in njihove dele; električne avtomobile in njihove dele“. Logotip je viden na sliki na vrhu tega članka, kjer je poleg limuzine serije 6, ki bo kmalu ukinjena.
Mazda trenutno ponuja model MX-30, ki se ne obnese najbolje, le kot popolnoma električno vozilo ali kot priključni hibrid z Wanklovim motorjem kot podaljševalnikom dosega. Novo ime, predlagano v prijavi blagovne znamke, se razlikuje od imena, ki ga Mazda trenutno uporablja, vendar je lažje razumljivo. Ali bo Mazda 6 na baterijski pogon kdaj postala resničnost, pa še vedno ni jasno.
Ko je podjetje v začetku leta napovedalo konec proizvodnje v japonski tovarni, je bilo sporočilo za javnost precej mračno in je nakazovalo, da bo serija CX zapolnila vrzel, ki je nastala po ukinitvi serije 6. Konec koncev, koliko je sploh ljubiteljev limuzin? Bi razvili Mazdino srednje veliko limuzino na baterijski pogon, ko pa vidite, da danes vsi kupujejo križance in SUV-je?