Le 16 od njih bo hibridnih in električnih vozil, preostalih 14 pa bodo poganjali izključno motorji z notranjim izgorevanjem. Spodaj priloženi napovednik vsebuje senčne silhuete večine prihodnjih avtomobilov. Našteli smo jih 25, tako da je videti, da Nissan skriva pet svojih prihajajočih izdelkov.
Arc je sestavljen iz več regionalnih strategij, med drugim za Združene države Amerike in Kanado, kjer namerava Nissan predstaviti sedem povsem novih modelov. Samo v ZDA je cilj revitalizirati 78 odstotkov ponudbe osebnih avtomobilov in uvesti priključne hibride skupaj z modeli e-Power. Slednji se nanaša na pogonski sklop z motorjem z notranjim izgorevanjem, ki služi kot generator za proizvodnjo energije za baterijo, ki napaja elektromotor. V modelih, kot je Qashqai, motor ni povezan s kolesi, torej podobno kot Mazda z rotacijskim motorjem pri modelu MX-30.
Nissan ostaja skrivnosten glede svoje ponudbe 30 modelov, vendar se zdi, da se močno zanaša na križance in SUV-je. Šokantno, kajne? Za vsakega od njih smo naredili posnetek zaslona. Opazimo lahko predelani Renault 5 skupaj s pickupom, ki je verjetno enotonski tovornjak za Oceanijo, omenjen v sporočilu za javnost. Pet novih SUV-jev prihaja na Bližnji vzhod in še dva v Afriko, kjer bo na voljo tudi bencinski avtomobil segmenta A. Za Evropo je v načrtu uvedba šestih novih modelov in povečanje prodajnega deleža električnih vozil na 40 odstotkov.
Doma na Japonskem želi Nissan osvežiti 80 odstotkov svoje ponudbe in predstaviti pet povsem novih modelov, da bi hibridi in električni avtomobili predstavljali 70 odstotkov ponudbe. Na Kitajskem bo na voljo osem hibridov in električnih vozil, vendar jih bo le polovica nosila oznako Nissan. Na svetovni ravni naj bi elektrificirana vozila do leta 2026-2027 predstavljala 40 odstotkov modelne palete, do konca desetletja pa naj bi delež narasel na 60 odstotkov.
Drugod želi Nissan zmanjšati proizvodne stroške električnih vozil za 30 odstotkov v primerjavi s sedanjo Ariyo in upa, da bo do leta 2030 dosegel stroškovno enakost med električnimi vozili in vozili z notranjim motorjem. Poleg tega pripravlja nadgrajene litijeve nikelj-mangan-kobaltne (NCM) baterije s 50 odstotkov večjo hitrostjo polnjenja in 50 odstotkov večjo gostoto energije od tistih, ki jih uporablja Ariya. Poleg tega razvija litij-železo-fosfatne (LFP) baterije, s katerimi bo stroške v primerjavi s kei avtomobilom Sakura EV zmanjšal za 30 odstotkov. Hkrati inženirji delajo na tem, kar mnogi štejejo za sveti gral baterij: polprevodniških baterijah, ki naj bi se pojavile leta 2028 ali 2029.
Poslovni načrt Arc ne vključuje podrobnosti o morebitnem sodelovanju med Nissanom in zagonskim podjetjem Fisker, ki je v težavah. V začetku meseca je agencija Reuters poročala, da sta v “naprednih pogovorih” o povezovanju, pri čemer bi lahko Nissan v Fiskerjevo platformo za tovornjake vložil 400 milijonov dolarjev. Po navedbah tiskovne agencije bi lahko pick-up Nissan Alaska v ZDA sestavljal od leta 2026. Vemo, da se Nissan s Hondo pogovarja o morebitnem partnerstvu na področju električnih vozil.
Dolgo pričakovani naslednik modela GT-R za zdaj ni omenjen. Poročila navajajo, da bo nedavno predstavljeni GT-R na Japonskem zadnje modelno leto za model R35. Nissan je namignil, da bi lahko povsem električni koncept Hyper Force začeli izdelovati do konca desetletja.