Mercedes EQS: Do 822 km dosega in stara zvezda na maski motorja

Naprej, nazaj: Mercedes EQS bo imel na maski motorja spet tradicionalno zvezdo, namesto črne plošče pa bo spet nekaj podobnega tradicionalni rešetki – čeprav ta ne prepušča zraka. Poleg tega je doseg vodilne limuzine do 82 km daljši.

Kot je bilo pričakovati, bo Mercedes EQS zdaj opremljen z baterijo 118 kWh iz vozila EQS SUV, namesto s prej uporabljeno baterijo 108 kWh. S tem se največji doseg modela EQS 450 4Matic poveča s 717 na 799 kilometrov. To pomeni povečanje dosega za več kot 11 odstotkov. Različica EQS 450+ z najdaljšim dosegom s 683-822 kilometri celo preseže mejo 800 kilometrov. Kot se je že govorilo, bo EQS na maski motorja spet dobil Mercedesovo zvezdo. Electric Art Line ima zdaj serijsko novo “masko hladilnika” z vodoravnimi kromiranimi elementi. Vendar so ti vgrajeni v isti ravnini s površino. Ta rešetka je kombinirana s klasično Mercedesovo zvezdo na maski motorja.

Tudi vlečna zmogljivost modelov EQS in EQE s pogonom na vsa kolesa se je povečala s 750 na 1.700 kilogramov. S tem sta na podobni ravni kot izvedenke SUV, kar pomeni, da lahko vlečeta tudi številne prikolice za konje. Mercedes uvaja tudi novo funkcijo zavornih kolutov: Ker električni avtomobili zaradi rekuperativnega zaviranja redkeje uporabljajo hidravlično zaviranje, obstaja nevarnost rje. Zaradi tega se bodo v prihodnje zavorne ploščice na zavorne kolute občasno samodejno nameščale.

Paket Rear Comfort Plus s sedeži Executive za dodatnih 3.868 EUR zdaj vključuje tudi poševni naslon za noge na zadnji desni strani, ki je namenjen izboljšanju udobja na zadnjih sedežih. Paket vključuje tudi zložljiv sprednji sovoznikov sedež, nastavljive naslone zadnjih sedežev, ogrevane zadnje sedeže in nastavitev globine sedeža. Še ena novost sistema EQS je samodejna menjava voznega pasu: če pred vami vozi počasnejše vozilo, lahko vozilo pri hitrosti med 80 in 140 km/h samo sproži menjavo voznega pasu, ne da bi moral voznik vklopiti smernike.

Ni novo, vendar morda še ni znano:

– paket za zadnje sedeže je serijski v različici EQS. Ta omogoča nastavitev naslonjal zadnjih sedežev od 27 do 36 stopinj.

– zaslon MBUX Hyperscreen je zdaj serijski v EQS

– toplotna črpalka je zdaj serijska. Odpadno toploto iz pretvornika, elektromotorja in akumulatorja je mogoče uporabiti za ogrevanje notranjosti.

– odklopna enota (DCU) pri modelih s pogonom na vsa kolesa odklopi sprednjo os, kadar ta ni potrebna

– stopnja rekuperacije sistema EQS se je povečala na do 3 m/s2 

– vzdrževanje je vključeno prvih 6 let ali 90.000 km

– EQS omogoča tudi deljenje ključa s paketom za udobje Keyless Go: za uporabo lahko digitalno pooblastite druge osebe

– tudi drugi modeli EVA2 bodo deležni številnih omenjenih izboljšav

Novi EQS je mogoče naročiti od 25. aprila 2024. Kljub izboljšani standardni opremi ostajajo osnovne cene nespremenjene. EQS naj bi bil na voljo od 109.551 evrov. Na ceniku je še vedno navedena tudi stara različica. Prodaja opreme Manufactur Selection, posebne izvedbe EQS za dodatnih 16.601 evrov, se bo prav tako začela 25. aprila.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO