Porsche 911 Turbo S Cabriolet iz Mansoryja je pravi strup za oči

Mansory je prvi, ki ga pokličete, ko gre za predelave vozil, ki so po okusu precej na meji. Najboljši in najnovejši primer je tako imenovani “P9LM EVO 900 Cabrio“, ki temelji na Porscheju 911 Turbo S Cabriolet. Tuner jih namerava izdelati le sedem. In za to smo jim zelo hvaležni.

Mansoryjeva drzna intervencija je očitna že na sprednjem delu Porscheja, kjer najdemo velik splitter, prevelike karbonske dovode zraka, novo masko motorja in odprtine v kolesnih lokih. Mini krilca še dodatno poudarijo boke modela 911, zadaj pa je vidno dvostopenjsko krilce. To pa še niso vsi divji zunanji presežki: izpuh s tremi sredinskimi izpušnimi cevmi ter 21-palčna kolesa spredaj in 22-palčna kolesa zadaj s pnevmatikami 255/35 spredaj in 335/25 zadaj.

Notranjost bi morala še najbolj tradicionalnemu ljubitelju Porscheja povzročiti dvigovanje nohtov na nogah. Sedeži z ogrodjem iz ogljikovih vlaken pa so le vrh ledene gore številnih sprememb, ki jih je naredil Mansory (vse je mogoče prilagoditi). Med njimi je tudi turkizno usnjeno oblazinjenje, ki to barvo prevzame tudi na vratnih oblogah, volanu in talnih preprogah. Na volanskem obroču Porschejevega volana so nameščene diode LED, ki opozarjajo na pravi trenutek za prestavljanje, medtem ko so logotipi Mansory povsod jasen znak tunerja.

Pod motornim pokrovom pa stvari spet postanejo pol zanimive. Nekakšno nadomestilo za bolečino v očeh. 3,8-litrski šestvaljni boxer motor z biturbo polnjenjem se je s standardnih 650 KM in 800 Nm povečal na 900 KM in 1.050 Nm navora. To pošastno prilagoditev so omogočili večji turbopolnilniki, poseben izpušni sistem, nov hladilnik, športni zračni filter in popolno reprogramiranje krmilne enote. Po Mansoryjevih podatkih 911 Turbo S doseže največjo hitrost 340 km/h in pospeši z mesta do 100 km/h v 2,5 sekunde.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO