in , ,

2025 BMW X3: Prvi uradni pogled

Četrta generacija luksuznega SUV-ja bo premiero doživela čez nekaj tednov.

Odhajajoči X3 je bil s 350.000 dobavljenimi primerki do leta 2023 najbolje prodajani BMW. Čeprav je bil luksuzni križanec na voljo od leta 2017, se je izkazal za bolj priljubljenega kot kvintesenčna limuzina serije 3. Nemška premium znamka ne počiva na lovorikah, saj je do uradnega razkritja nadomestnega modela še nekaj tednov.

Najprej pa majhen predogled. Slike zamaskiranih prototipov prikazujejo priključni hibrid in izvedenko M Performance. Vroča različica bo imela štirikratni izpušni sistem, ki je bil prej rezerviran za prave avtomobile M. Modela X1 M35i in X2 M35i sta bila prva modela M Lite, ki sta prevzela agresivnejšo nastavitev, zdaj pa jima sledi tudi večji model X3 M. Visokozmogljivi X3 se bo najverjetneje preselil iz oznake M40i v oznako M50. Da, brez “i” na koncu. Govori se, da bo ta prestižni križanec prvi BMW-jev bencinski model, ki bo opustil zadnjo črko, ki je desetletja označevala vbrizgavanje goriva. Vendar pa bodo dizli ohranili črko “d”, priključni hibridi pa črko “e”.

Novi BMW X3

Ko govorimo o elektrificiranem modelu, ta vsaj na začetku ne bo prišel v ZDA. To je razočaranje, saj BMW pravi, da bo imel novi X3 (xDrive30e?) nadgrajeno baterijo z več uporabne energije za dodaten električni doseg. BMW X3 iz leta 2025, interno znan pod kodnim imenom G45, pod vihravo kamuflažo skriva elegantnejšo karoserijo. Bavarska znamka je znižala koeficient zračnega upora z 0,29 na 0,27, da bi izboljšala učinkovitost porabe goriva. V primerjavi z odhajajočo generacijo “G01” ima širši kolotek, skupaj z zmanjšanim dvigom na zadnji osi. Inženirji so lahko povečali togost in sprejeli nadgrajene protizdrsne palice za bolj zavzeto vožnjo, ne da bi to negativno vplivalo na udobje vožnje.

Za doplačilo bo novi X3 na voljo z opcijskim prilagodljivim podvozjem z elektronsko krmiljenimi blažilniki. Druge spremembe vključujejo bolj neposredno krmilno razmerje za večje udobje ter najnovejšo varnostno tehnologijo in tehnologijo za pomoč vozniku. BMW je prepričan, da bo prenovljeni X3 z odliko opravil vse varnostne teste Euro NCAP. Pričakujte poenostavljeno postavitev armaturne plošče z le nekaj običajnimi gumbi. Do večine funkcij boste dostopali prek zaslona na dotik, kot je to vidno v skoraj vseh drugih BMW-jih, ki so danes v prodaji. Glede na to, da je novi X1 veliko večji kot nekoč, saj je dolg 4,5 metra, obstaja verjetnost, da se bo povečal tudi X3, da bi ohranili varno razdaljo med obema križancema.

Novi iX3 je še vedno načrtovan, vendar se bo bistveno razlikoval od modela X3. Prihodnje leto se bo pojavil na BMW-jevi platformi Neue Klasse, o kateri se je veliko govorilo. Različice z motorjem z notranjim izgorevanjem bodo ostale na preizkušenih temeljih CLAR. Videz obeh križancev se bo bistveno razlikoval, zlasti v notranjosti, kjer bo imel iX3 povsem novo armaturno ploščo z deseto generacijo sistema iDrive.

BMW iX3 Neue Klasse

BMW je pred kratkim predstavil prihodnji iX3 z modelom Vision Neue Klasse X. Koncept je imel velik osrednji zaslon in ni imel voznikovega zaslona. Namesto tega se je iz enega vogala vetrobranskega stekla v drugega raztezal head-up zaslon. Križanec z ničelnimi emisijami, ki naj bi bil predstavljen leta 2025, bo izgubil izbirnik iDrive, ki smo ga že omenili. Ocenjujemo, da bo prostornejši od modela z ICE zaradi namenskega električnega podvozja s podaljšano medosno razdaljo, ki je postala mogoča po odstranitvi nadgradnje. Govori se o sprednjem prtljažniku, vendar še nič ni uradno.

Medtem bo naslednji X3 z bencinskim, dizelskim in priključnim hibridnim pogonom na voljo že čez nekaj tednov, v prodajo pa bo prišel pred koncem leta.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Italijanska vlada trdi, da Alfa Romeo ne bi smel izdelovati modela Milano na Poljskem

Mazda bo svojo SUV-jevsko admiralsko ladjo po imenu CX-80 predstavila 18. aprila