Komaj smo poročali o novem Hyundai Ioniq 5 N, korejski športni oddelek te znamke že pripravlja različico N električnega vozila. Na slikah prototipa, ki jih je objavil Automedia, je prvič prikazano testno vozilo Hyundai Ioniq 6 N. Posnete so bile v bližini Hyundaijevega testnega centra na dirkališču Nürburgring.
Na slikah je prikazana tako imenovana Mula – to je testno vozilo s kakršno koli (običajno znano) karoserijo. Fotografirano vozilo se komajda loči od običajnega Ioniqa 6. Vendar pa rdeči zavorni čeljusti – in platišča, ki so podobna tistim iz študije RN22e (glej spodaj) – kažejo na športno različico. Ne vidimo velikih odprtin za dovod zraka, kot jih je imel model 5 N. Če obstajajo, so skriti za kamuflažo. Le ena od treh zračnih loput v sprednjem predelu je odprta; verjetno avtomobil takrat ni imel posebne potrebe po hladilnem zraku. Zadaj sta enaka zadnja spojlerja kot pri običajnem modelu Ioniq 6, ni pa zadnjega krilca kot pri modelu RN22e Concept, ki je bil predstavljen poleti 2022. Ta avtomobil je bil na splošno razumljen kot študija modela Ioniq 6 N.
Hyundai je priznal, da karoserija RN22e temelji na modelu Ioniq 6, vendar ni potrdil, da bo avtomobil serijsko izdelan kot Ioniq 6 N. Ime RN22e naj bi pomenilo Rolling N-Lab iz leta 2022 z električnim pogonom. Tako kot Kia EV6 GT je imela študija tudi ta štirikolesni pogon s 430 kW in znano 77 kWh baterijo. Študija se je osredotočila tudi na hlajenje (prepoznavno po velikem dovodu zraka spredaj), umetni zvok in simulacijo menjalnika. 5 N ponuja tudi te tri elemente. RN22e je imel tudi platišča s petimi dvojnimi kraki, ki so na videz zelo podobna tistim pri prikazani Muli.
Ioniq 6 N še ni bil uradno potrjen, vendar je avstralska avtomobilistična revija Drive novembra trdila, da bi se lahko ta model pojavil na trgu že leta 2025. Sodelavci so na to očitno sklepali na podlagi dejstva, da sta med predstavitvijo običajnega Ioniqa 5 in modela 5 N minili dve leti in pol. Glede na poročilo naj bi bil avtomobil še hitrejši od Ioniqa 5 N, ki za običajni sprint potrebuje 3,4 sekunde. Tudi izhodna moč bi lahko bila še višja kot pri Ioniqu 5 N s 478 kW. Avtomobil bo verjetno imel pogon na vsa kolesa; največja moč električnih avtomobilov je močno odvisna od tega, kako dolgo jo je mogoče vzdrževati. Moč 478 kW pri modelu Ioniq 5 N se vzdržuje 10 sekund; brez pospeševanja je “le” 448 kW, 30-minutna moč pa bo verjetno precej nižja. Zato pogled na podatek o moči ne pomaga veliko.
Nova 84 kWh baterija, ki se uporablja v modelu 5 N in prenovljenem modelu Ioniq 5, bo verjetno uporabljena kot sistem za shranjevanje energije. Vgrajene bodo verjetno tudi vse funkcije, ki simulirajo izgorevanje iz modela 5 N, pa tudi športni sedeži in zmogljive zavore. Bolj racionalizirana karoserija in nižja višina Ioniqa 6 (1,50 metra) v primerjavi z Ioniqom 5 (1,58 metra), ki je podoben SUV-ju, bi lahko pomenila prednosti pri vodljivosti in največji hitrosti – Ioniq 5 N lahko doseže 260 km/h.
Geslo divizije N je “Nikoli samo voziti“, kar pomeni, da gre predvsem za užitek v vožnji. N pomeni Hyundaijev razvojni center v Namyangu v Koreji, pa tudi Nürburgring. Na sloviti dirkalni stezi se testirajo avtomobili; v bližini je tudi omenjeni evropski razvojni center znamke. Športni oddelek ima pri Hyundaiju podobno funkcijo kot AMG pri Mercedesu ali M pri BMW. Vendar je bila podznamka N uvedena šele leta 2013, prvo vozilo N (i30 N) pa je bilo predstavljeno šele leta 2017. Sledila sta modela i20 N in Elantra N. Z modelom Ioniq 5 N je Hyundai predstavil prvo električno vozilo N.
Da Hyundai pripravlja model Ioniq 6 N, lahko trdimo z gotovostjo; novi prototip je dokaz za to. Da bo avtomobil na voljo leta 2025, pa je le ugibanje. Vse ostalo ostaja špekulacija – tako je s prototipi.