Novi Porsche Cayenne GTS dobil še več moči

Porsche se zaveda, da je raznolikost začimba življenja, zato za avtomobile, ki jih prodaja, ponuja številne različice. Cayenne pri tem ni nič drugačen, zdaj pa je različica GTS še bolj zaželena kot kdaj koli prej. Na voznika osredotočena stopnja opreme še naprej izpušča elektrifikacijo, vendar ima večjo moč. Njegov motor V8 z dvema turbinama je bil dodatno zmasiran, tako da ima dodatnih 40 KM in 30 Nm navora.

Porsche Cayenne GTS z 493 KM in 487 Nm navora potrebuje le 4,2 sekunde, da z mesta doseže hitrost 100 km/h. Na ravnem delu lahko ta veliki SUV doseže hitrost 275 km/h. Moč se na obe osi prenaša prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika, ki omogoča hitrejše menjavanje prestav v načinu Sport ali Sport Plus. Tako kot prej je tudi zdaj na voljo okus GTS tako za SUV konvencionalne oblike kot za njegovega elegantnejšega sorodnika Cayenne Coupe.

Novi GTS je več kot le izboljšan motor V8, saj so se Porschejevi inženirji poigrali tudi z vzmetenjem. Za bolj neposredno krmiljenje so bili ležaji osi spredaj prevzeti iz modela Turbo GT, ki je na vrhu ponudbe. Serijsko vgrajeno zračno vzmetenje, ki je za model GTS prilagojeno, zniža višino vožnje za 10 mm v primerjavi z nižjimi modeli Cayenne. Za doplačilo se lahko kupci odločijo za aktivno stabilizacijo nagibanja.

Še ena značilnost, ki se je pojavila pri vodilnem modelu Turbo GT, je ločen krog vodnega hlajenja za sistem AWD. Cayenne GTS Coupe je dobil prilagodljiv zadnji spojler in opcijski izpušni sistem s sredinsko nameščenimi konicami. Porsche ponuja tri pakete, s katerimi se lahko zmanjša do 55 kilogramov, kar pa, odkrito povedano, v velikem merilu ni veliko. Pritlična masa ni navedena, vendar je stari model tehtal kar 4 954 kilogramov.

Vizualne spremembe v primerjavi z drugimi stopnjami opreme vključujejo večje sprednje odprtine za dovod zraka, rdeče zavorne čeljusti ter zatemnjene žaromete in zadnje luči. Porsche prodaja modele Cayenne GTS s serijskim paketom Sport Design Package, ki zatemni nekatere zunanje elemente. Temen videz imajo razširitve kolesnih lokov, okenski okviri in obrobe odbijačev. Pri starem modelu GTS so bila ta območja enake barve kot preostali deli karoserije. Poleg tega so prej črne izpušne konice zdaj temno bronaste.

Zunanje spremembe zaokrožujejo 21-palčna platišča RS Spyder Design. Kar zadeva kabino, Porsche uporablja mikrovlakna Race Tex na vratnih ploščah, stropu, volanu in sredini sedežev, nastavljivih v osmih smereh. Kupci se lahko odločijo tudi za teme Slate Grey ali Carmine Red.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO