in ,

Chery želi proizvajati avtomobile v Evropi že letos

Očitno želi kitajska znamka očitno uporabiti staro Nissanovo tovarno v Barceloni

Kot vemo, BYD načrtuje svojo tovarno avtomobilov na Madžarskem in mislili smo, da bo to prva tovarna kitajskega proizvajalca v Evropi. Toda Chery bi lahko prehitel BYD. Kitajsko podjetje želi letos začeti proizvodnjo v Barceloni – v nekdanji Nissanovi tovarni, ki naj bi jo uporabilo skupaj s španskim podjetjem EV Motors.

V ta namen je družba Auto Chery podpisala pogodbo o skupnem podjetju z EV Motors, kot poroča Reuters, ki se sklicuje na katalonsko regionalno vlado in EV Motors. Nissan je leta 2021 že zaprl tovarno s 1.600 delovnimi mesti. Chery namerava del teh delovnih mest obnoviti. Chery želi sprva proizvajati vozila pod blagovno znamko Omoda. Poleg tega naj bi od četrtega četrtletja leta 2024 izdelovali tudi avtomobile podjetja EV Motors, ki je večinski delničar skupnega podjetja. Po poročanju časopisa Automobilwoche naj bi šlo za vozila znamke Ebro, ki je v lasti družbe EV Motors. Napovedan je bil popolnoma električni pick-up tovornjak, ki si ga je mogoče ogledati na spletni strani Ebro. Predstavljen je bil konec leta 2022. Pričakuje se tudi dostavno vozilo, o katerem pa še ni nobenih fotografij.

Chery naj bi v nekdanji Nissanovi tovarni v Barceloni najprej proizvajal model Omoda.

Tovarna je potrditev Cheryjeve jasne zavezanosti Evropi, je dejal direktor Chery Europe Jochen Tueting. Družba je “prišla, da ostane“. Chery je med drugim napovedal Omodo 5 EV za Evropo, 4,40 metra dolgega električnega SUV-ja, ki naj bi prišel v Nemčijo v prvi polovici leta 2024, kot je bilo napovedano januarja. Napovedana je bila tudi različica z notranjim izgorevanjem. Chery želi v Nemčiji vzpostaviti tudi blagovni znamki Jaecoo in Exlantix. Za razliko od večine kitajskih proizvajalcev Chery ne želi ponujati le električnih avtomobilov, temveč tudi čiste bencinske motorje in priključne hibride.

Poleg tega naj bi skupaj z EV Motors izdelovali električni Pick-up znamke Ebro

Španija je za Nemčijo druga največja proizvajalka avtomobilov v Evropi. Od leta 2020 skuša država s pomočjo pandemične pomoči Evropske unije privabiti naložbe proizvajalcev električnih avtomobilov in baterij. Od takrat je Volkswagen napovedal, da bo svoje nove električne modele vstopnega razreda izdeloval v Španiji. Tudi Renault namerava v Palenciji in Valladolidu izdelovati avtomobile, kot je SUV z notranjim izgorevanjem Austral. Prvi evropski obrati kitajskih proizvajalcev so verjetno povezani s skepticizmom do kitajskega uvoza. Evropska unija trenutno preiskuje, ali kitajski proizvajalci električnih avtomobilov prejemajo nepoštene državne subvencije. Če je temu tako (kot je nedavno trdil Inštitut za svetovno gospodarstvo v študiji za družbo BYD), bi lahko uvedli kazenske carine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Hondini novi zanimivi električni avtomobili so namenjeni le Kitajski

Pozabljene študije: Audi Scorpion iz leta 2013