in ,

Tipo 2.0 Sedicivalvole je bil Fiatov izzivalec Golfa GTI

33 let star model na ulicah še vedno vzbuja pozornost s svojim škatlastim videzom in barvo, ki jo je navdihnil Ferrari.

Aktualni Fiat Tipo morda ni v igri za ultimativnega “hot hatcha”, vendar je bil prvotni model iz devetdesetih let na voljo v nedvomno kul izvedbi “Sedicivalvole” (v italijanščini dobesedno “šestnajst ventilov”). Če se počutite nekoliko nostalgično, je na prodaj rabljen primerek modela Tipo 2.0 16V, ki ponuja precej ugodno vstopnico v svet youngtimerjev.

Tipo 2.0 Sedicivalvole iz leta 1991 je v zadnjih 33 letih prevozil 131.620 km. Kljub starosti prodajalec potrjuje, da je vozilo še vedno v odličnem stanju, tako po videzu kot po zmogljivostih. Prejšnji lastniki so očitno skrbeli za vzdrževanje, čeprav je jasno, da z avtomobilom niso ravnali kot z razstavnim eksponatom; navsezadnje je to še vedno Tipo, Fiatov kompaktni model.

Karoserija je ohranila prvotni Ferrarijev navdihnjeni odtenek Rosso Corsa, ki ga dopolnjujejo nebarvani odbijači z rdečimi poudarki. Posebnost te različice sta zadnji spojler in 15-palčna platišča iz lahke litine. Čeprav je na pokrovu motorja in strehi nekaj poškodb zaradi toče, to ne bi smelo odvrniti večine potencialnih kupcev.

V notranjosti je retro oblazinjenje sedežev Recaro in zadnje klopi ostalo nedotaknjeno in kaže minimalne znake obrabe. Električno strešno okno sicer ne deluje, vendar je treba omeniti, da takšna oprema pred tremi desetletji ni bila običajna niti v bolj luksuznih vozilih. Avtomobil je opremljen tudi s centralnim zaklepanjem, električnimi ogledali, električnimi stekli in parom meglenk na sprednjem odbijaču.

Pod motornim pokrovom je 2,0-litrski štirivaljni motor z naravnim polnjenjem, močjo 109 kW (148 KM) in navorom 173 Nm, povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Ta agregat izhaja iz limuzine Lancia Thema in je podoben izboljšani različici, ki jo je uporabljala Lancia Delta HF Integrale. Za razliko od Lancie s štirikolesnim pogonom pa je bil Tipo na voljo izključno s pogonom na prednji kolesi.

Čeprav je bila moč starodobne športne kombilimuzine morda enakovredna sodobnemu vstopnemu električnemu avtomobilu, je bila v zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja impresiven dosežek. Vodilna različica modela Tipo je bila hvaljena zaradi svojih zmogljivosti in vodljivosti na cesti ter je bila neposredni tekmec Golfu GTI.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BMW M2 od Manharta z ekstrovertiranim videzom in 715 KM

Bi imeli kitajski električni avtomobil za 4.800 evrov?