in ,

Prva Corvette E-Ray na svetu s prisilno polnjenim motorjem na svetu razvije 744 KM

Lingenfelter je hibridno Corvette E-Ray opremil s kompresorjem, ki ji zagotavlja dodatnih 161 KM.

Podjetje Lingenfelter je tako dobro seznanjeno z modifikacijami Corvette, da je njegovo ime skorajda sinonim za ameriški športni avtomobil. Toda Chevyjeva najnovejša različica je hibrid, kar je za tuning hišo pomenilo nekaj novih izzivov. Zdaj jih je s pomočjo nekaterih svojih kolegov premostila, rezultat pa je prva Corvette E-Ray s prisilno polnjenim motorjem na svetu.

Da bi premostili nekatere tehnične izzive, s katerimi so se soočali, se je tuning podjetje obrnilo na podjetje Trifecta, ki je vdrlo v operacijski sistem Corvette Stingray, in na podjetje Paragon Performance, da bi omogočili delovanje sestava. Medtem so se lotili odstranitve motorja, da so opravili tudi nekaj mehanskih sprememb.

Poleg paketa Magnuson TVS2650 Stage 1 C8 Supercharger je 6,2-litrski V8 v vozilu dobil kovane bate, spremenjene vzmeti ventilov in nadgrajene batnice. Vse to je bilo za podjetje že znano delo, vendar je bilo pri tej sestavi nekaj edinstvenih izzivov.

Lingenfelter je denimo pri predelavi modela Stingray hladilni rezervoar skril v sredinski tunel, pri hibridni Corvette pa so tam nameščene baterije. Zaradi tega je moralo podjetje najti novo mesto za rezervoar in ga izdelati po meri.

Hibridizirani C8 je prejel tudi izpušni sistem s sredinskim izhodom in nove sesalnike podjetja Paragon, ki ga je za ta projekt prvotno zadolžil eden njegovih najboljših kupcev, fant po imenu Stephen. Po njegovi želji hibridni sistem avtomobila deluje enako kot v tovarni, čeprav ima avtomobil zdaj večjo moč.

Ko je ekipa serijsko Corvette E-Ray prvič postavila na dinamični preskus, je ta na kolesih dosegla 427 kW (581 KM) in 854 Nm navora. Po nadgradnji ima Corvette E-Ray s prisilno polnjenim motorjem 547 kW (744 KM) in 1 074 Nm navora oziroma dodatnih 120 kW (163 KM) in 220 Nm navora. To pomeni pospešek od 0 do 100 km/h v dveh sekundah, kar je za 0,5 sekunde bolje od časa, ki ga Chevy navaja za serijski model (2,5 sekunde).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ferrari 12Cilindri: Retro videz in 830 KM

Prenovljeni VW ID.3