in , ,

Bentley Batur Convertible je zelo drag W12 sušilec za lase

Tega čudovitega kabrioleta s 740 KM bo na voljo le 16 primerkov.

Poslovilna turneja modela W12 se nadaljuje. Eden od njegovih zadnjih nastopov bo v Baturju. Ime izhaja iz kraterskega jezera v Kintamaniju na Baliju. Praznina za oči, ki jo vidite tukaj, je v bistvu odprta različica Batur Coupé, ki nam je bila predstavljena že leta 2022. Vendar je kabriolet nekoliko bolj ekskluziven. Na voljo je bilo 18 primerkov modela Batur s fiksno streho, tukaj pa je razveseljenih le 16 ljudi s stabilnim bančnim stanjem.

Čeprav še vedno ni zadnji Bentley s 6,0-litrskim biturbo motorjem, je Batur Cabrio eden zadnjih modelov, ki ima pod pokrovom dvanajst-valjni motor. Tako kot pri Batur Coupéju je to najmočnejša različica do zdaj – 740 KM in 1.000 Nm navora. Zdaj že legendarni pogonski agregat bo dokončno pokopan nekje naslednje poletje. Pri Bentleyju se TSI uporablja že več kot 20 let. V tem času je bilo v njem razvitih skoraj 40 odstotkov več moči, hkrati pa se je poraba goriva zmanjšala za 25 odstotkov. Njegova bogata moč se na vsa štiri kolesa prenaša z 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. V Baturju je uporabljen izpušni sistem iz titana podjetja Akrapovič, vključno z ogromnimi zaključki izpušne cevi iz 3D-tiskalnika.

Na vseh uradnih fotografijah je Batur Cabrio prikazan z odprto streho, vendar vemo, da se za sedeži skriva mehka streha. S pritiskom na gumb se streha odpre in zapre v 19 sekundah. Vse to deluje pri hitrosti do 50 km/h. Proizvajalec luksuznih avtomobilov iz Creweja obljublja neskončne možnosti prilagajanja, saj je mogoče prilagoditi praktično vsak centimeter avtomobila. Bentley ga ponuja izključno kot dvosedežni avtomobil, medtem ko lahko odprti Continental GT sprejme tudi štiri potnike (po potrebi). Za razliko od kupeja z aktivnim zadnjim spojlerjem ima nova izpeljanka z neomejenim prostorom za glavo majhen rob spojlerja na zadku. Na voljo so tudi novo oblikovana 22-palčna platišča in pokrov za zložljivo streho, ko je ta odprta.

Prikazani prototip #0 ima lepo oranžno barvo „Vermillion Gloss Satin“ s svetlečimi poudarki iz ogljikovih vlaken. V notranjosti vidimo vložke iz rožnatega zlata, ki se ujemajo z iPhoni ene ali dveh Baturjevih strank. Razkošna notranjost s številnimi običajnimi gumbi, vrtljivo ploščo za navigacijski sistem ali tradicionalnimi okroglimi instrumenti in analogno uro zelo spominja na Conti GT Cabrio. Bentley še ni komentiral cene odprtega modela Batur. Vendar pa je skoraj 2,4 milijona evrov, kolikor je bilo zahtevanih za prodani kupe, verjetno vsaj toliko. Kar ni zanemarljiv pribitek v primerjavi z lastnim osnovnim modelom – odprti Conti GT Speed se začne pri dobrih 320.000 evrih.

Čeprav bo W12 kmalu postal zgodovina in se tudi slavni V10 v Audiju R8/Lamborghiniju Huracán izteka, so v skupini VW še vedno na voljo veliki motorji. Lamborghini Revuelto z motorjem V12 bo z nami še nekaj časa, Bugatti pa bo kmalu predstavil nov hiperavtomobil V16 kot naslednika modela Chiron.        

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BMW serije 5 Gran Turismo: Klasika prihodnosti?

Renault 5 E-Tech Electric – Posebni model Roland-Garros