in , ,

To je novi VW California, ki temelji na modelu Multivan

Popolnoma omrežen in prvič s priključnim hibridnim pogonom se bo Bulli v prihodnosti lahko odpravil na potovanje.

Minila so približno tri leta, odkar je VW predstavil novi Multivan na osnovi MQB. Vendar pa smo zaman čakali na različico avtodoma z novim podvozjem za ta razred vozil. Do zdaj. Proizvajalec je namreč zdaj končno pokazal novi VW California in kultni kompaktni avtodom bo zaradi nove arhitekture prvič na voljo s priključnim hibridom v kombinaciji s pogonom na vsa kolesa in ima dvoje stranskih drsnih vrat.

Tehnično vse različice (Beach, Beach Tour, Beach Camper, Coast in Ocean) nove Californie temeljijo na trenutni različici Multivana z dolgo medosno razdaljo. To pomeni, da je vozilo dolgo 5.173 mm, široko 1.941 mm in visoko 1.990 mm – vključno s spuščeno zložljivo streho. To pomeni, da se California še vedno prilega večini večnadstropnih parkirišč. Tudi 3.124 mm dolga medosna razdalja naj bi povečala količino razpoložljivega prostora. Z zaprto streho je notranja višina 1.297 mm, z odprto zložljivo streho pa se poveča na 2.108 mm. Stoječa višina. Vsaj za večino ljudi.

Novi VW California je na voljo s tremi različnimi pogonskimi sistemi, ki jih je mogoče kombinirati z vsemi različicami opreme in so vsi povezani s samodejnim menjalnikom. Osnova je TDI s 150 KM. Nad njim je TSI z 204 KM. Prava novost za model California pa je novi priključni hibridni pogon (eHybrid) s skupno močjo 245 KM, ki ga je mogoče kombinirati tudi s štirikolesnim pogonom 4Motion. Del eHybrid z izgorevanjem je prevzel motor 1,5 TSI. Moč te rešitve omogoča tudi vlečno zmogljivost do dveh ton.

V primerjavi s prejšnjim modelom imajo novi modeli namesto zadnje klopi odstranljive individualne sedeže na zadnjih sedežih, ki so opremljeni s predali ter voznikovimi in sovoznikovimi sedeži. Nepogrešljivi so tudi 45 W priključki USB-C, ki so nekoliko razpršeni po avtodomu. Prednost MQB je tudi ta, da so v kalifornijski različici na voljo številni sistemi za pomoč vozniku. Ključna beseda je na primer „pomoč pri potovanju“. Vsi ga poznamo. Ta sistem krmili, zavira in pospešuje ter v način vožnje vključuje prometne in navigacijske podatke.

California Beach z registracijo osebnega avtomobila je vstopni model: v bistvu gre za Multivan z ročno zložljivo streho. Ponuja šest sedežev in prostor za spanje dveh oseb pod zložljivo streho, ki jo je mogoče ročno odpreti in zapreti z novim mehanizmom. Postelja v vseh različicah meri 2.054 x 1.137 mm in je opremljena z vzmetnico in ukrivljenimi vzmetmi. Tipska odobritev avtodoma California Beach Camper je enaka kot pri običajnih avtodomih. Je pet-sedežni, ima pa tudi izjemno kompaktno mini kuhinjo in 230-voltno vtičnico. Kuhinja z eno plinsko ploščo, predalom za jedilni pribor in dodatnim odlagalnim prostorom je nameščena v trajno vgrajenem modulu v prtljažnem prostoru. Če jo želite uporabljati, kuhinjsko enoto ob odprtem pokrovu prtljažnika (ki zagotavlja tudi zaščito pred dežjem) izvlečete nazaj. California Ocean je bil vrhunski model že v prejšnji seriji, kar velja tudi za novi model California Ocean. V primerjavi z različico Coast ima štirisedežni Ocean serijsko številne dodatne podrobnosti, popolno kuhinjsko nišo na voznikovi strani in drugo baterijo avtodoma (skupaj 2 LiFePo x 40 Ah).

Kuhinjska niša je popolnoma prenovljena in ponuja prostor za vstop in izstop skozi leva drsna vrata. Višinsko nastavljiv voznikov sedež je zdaj mogoče obrniti za 180 stopinj in ustvariti prostor za hladilnik, ki se odpira naprej kot predal, tako da ga je mogoče doseči tudi od zunaj. Spodnja postelja v dnevnem prostoru meri 1.980 x 1.060 mm. Ko je zložena, stoji na enem od zložljivih sedežev na desni strani in na stopnici, ki je integrirana v kuhinjsko nišo na levi strani. Rezervoar za svežo vodo ima prostornino 28 litrov. Na voljo sta tudi zunanja zložljiva miza (ki se lahko uporablja tudi v notranjosti in kot podaljšek delovne površine) in dodatna 230-voltna vtičnica z zunanjo vtičnico za električni štedilnik.

Ni še znano, kdaj bo novi model na prodajnih mestih in kakšne bodo njegove cene. Verjetno pa bo nekoliko dražji (čeprav si je težko predstavljati, da bi lahko California postala še dražja). VW obljublja lansiranje na trg junija 2024, tako da nič ne bi oviralo letošnje potovalne sezone. Razen verjetno okoli 90.000 do 100.000 evrov, če naj bi šlo za vrhunski model.             

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BYD Ocean-M: Študija športnega kompaktnega električnega avtomobila

Lamborghini prinaša gramofonsko ploščo z najboljšimi zvoki V12 motorjev