Znaki kažejo na slovo pri Bentleyju. Ljubitelji motorjev z množico batov in divjih konceptov razporeditve morajo biti zdaj zelo močni. Po 105.000 primerkih in dveh desetletjih se 6,0-litrski motor W12 z dvema turbinama to poletje upokojuje.
Masivni pogonski agregat nadomesti hibridni motor V8 z več kot 750 KM. 91 KM več kot na primer W12, ki je bil nazadnje nameščen v modelu Flying Spur. Po Bentleyjevih besedah je to največja moč, ki je bila kadar koli ponujena v njegovih vozilih. Ta pogonski sklop naj bi od poletja dalje „določal prihodnost znamke Bentley“. Kar v Formuli 1 že desetletje dosega nezaslišano raven učinkovitosti motorjev z notranjim izgorevanjem in se še vedno preizkuša v seriji hiperavtomobilov WEC, si vse bolj utira pot v svetovne cestne zmogljive avtomobile, kot sta naslednik Lamborghinija Huracán ali Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.
Bentley si od tega koraka obeta „najbolj dinamičen, odziven in učinkovit sistem v zgodovini“. Verjetno gre za samozavest, ki jo je treba izžarevati pri vsakodnevnem upravljanju takšnih „vsakodnevnih superšportnih avtomobilov“. Novi sistem bo temeljil na obstoječih Bentleyjevih hibridnih pogonskih sklopih, vendar bo še bolj dvignil letvico zmogljivosti in učinkovitosti. Doseg izključno električnega vozila je določen na 80 kilometrov. Štirimestni navor na širšem platoju bi moral potencialnim kupcem dvigniti obrvi. Bentley ima pripravljeno tudi črto za zeleno pero, saj naj bi vrednost CO2 z novim agregatom dosegla manj kot 50 g/km po voznem ciklu WLTP.
Edino vprašanje, ki ostaja, je, kako pogosto se povprečen voznik Bentleyja dejansko vozi izključno na električni pogon, razen na poti od garaže do vrat vile. Pri splošni zmogljivosti „Ultra Performance Hybrid“, kot ga imenuje Bentley, električni motor aktivno podpira tudi motor V8, da bi dosegel omenjeno splošno zmogljivost. Bentley namerava v prihodnjih tednih razkriti več podrobnosti o elektrificiranem pogonskem sklopu. Kdor še ne more imenovati W12 za svojega, naj kmalu zbere drobiž. Britanci imajo v mislih preostale primerke motorjev W12 in V8 brez hibridnega pogona, ki jih je trenutno še mogoče kupiti.