in ,

Morgan Midsummer: Razkošni roadster od Pininfarine

Odprti italijanski Britanec je omejen na 50 primerkov in vsi so že prodani – žal.

Morgan Plus Six je od leta 2019 na voljo v nespremenjenem retro slogu. Da bi ohranili visoko zanimanje za ta model, se je britanska nišna znamka povezala z oblikovalsko ikono Pininfarino in ustvarila posebno omejeno izdajo z imenom “Midsummer“.

Speedster v slogu Barchette ima čudovito, ročno obdelano aluminijasto karoserijo, ki so jo izdelovali več kot 250 ur. Proizvodnja tega dvosedežnega športnega avtomobila je omejena na 50 enot, ki so bile vse že prodane. Morgan Midsummer je osupljiv z vseh vidikov. Pininfarino so navdihnili modeli iz tridesetih in štiridesetih let prejšnjega stoletja z dolgim repom. Poleg tega Midsummer nima običajnega vetrobranskega stekla, temveč par tankih usmerjevalnikov vetra. Videti je dobro in med vožnjo lahko z zobmi lovite muhe … Okrogli žarometi so večji kot pri modelu Plus Six in zdaj vključujejo tudi smernike in dnevne luči.

Kolesa v obliki diska so še en retro pridih, ki je namenjen tudi izboljšanju aerodinamike. Pretok zraka na bokih avtomobila je bolj gladek, čeprav ima aerodinamika pri oblikovanju vsakega modela Morgan običajno podrejeno vlogo. Čudovita platišča so opremljena s pnevmatikami Michelin Pilot Sport 5. Po Morganovih besedah to 19-palčno kovano platišče prihrani 2,7 kilograma na platišče v primerjavi s standardnim platiščem, saj tehta le 10 kg. Celotno vozilo tehta 1.000 kg.

Razkošnost retro notranjosti krasita usnje in tikovina..

Oblikovanje karoserije ni edini dolgotrajen postopek, saj je za obdelavo tikovine v notranjosti potrebnih več kot 30 ur. Armaturna plošča je sestavljena iz 126 (!) slojev tikovine, vsaka vratna plošča pa iz 120 slojev. Morgan pojasnjuje, da je notranjost zaradi uporabe več sto plasti ročno oblikovanega, laminiranega tikovega lesa bolj trpežna kot zaradi uporabe večjih kosov lesa.

Tehnične specifikacije niso bile razkrite, vendar je v različici Standard Plus Six uporabljen motor BMW B58. To je 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor s turbinskim polnilnikom in 335 KM. Moč se na cesto prenaša prek osem-stopenjskega samodejnega menjalnika ZF. Kot je razvidno iz uradnih slik, je prestavna ročica iz BMW-ja. Običajni model potrebuje 4,2 sekunde, da doseže 100 km/h, vendar bi bil Midsummer lahko hitrejši, saj je približno 114 kilogramov lažji.

Cene niso uradno objavljene, vendar Autocar poroča, da so srečni lastniki plačali med 152.000 in 190.000 USD, odvisno od konfiguracije. Proizvodnja se začne letos in se bo zaradi zahtevne izdelave nadaljevala do leta 2025. Midsummer bo javno debitiral julija na festivalu hitrosti v Goodwoodu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Nautilus Hybrid je argument za Lincolnovo prihodnost

Bob Lutz je pojasnil, na podlagi česa se je GM odločil, katere blagovne znamke bo ukinil leta 2008