in , ,

Audi s podjetjem SAIC razvija novo platformo za električne avtomobile na Kitajskem

Načrtovani so trije modeli, prvi pa bo predstavljen leta 2025

Audi bo s partnerjem SAIC razvil novo platformo za električne avtomobile na Kitajskem. Ta načrt očitno razširja partnerstvo, sklenjeno julija lani. Takrat se je govorilo, da želi Audi na Kitajskem uporabiti platformo hčerinske družbe SAIC IM Motors.

Audi je zdaj napovedal, da bo skupaj razvijal modele, ki temeljijo na platformi, imenovani napredna digitalizirana platforma. Agencija Reuters navaja navedbe hčerinske družbe VW s sedežem v Ingolstadtu, da bi to lahko skrajšalo čas do uvedbe na trg za več kot 30 odstotkov. V segmentih B in C so na tej platformi načrtovani trije električni modeli. Vendar bo Audi verjetno uporabil VW-jevo lastno nomenklaturo, po kateri se „B“ nanaša na srednji razred, „C“ pa na višji srednji razred (ne na majhne ali kompaktne avtomobile, kot je običajno). Prvi od teh modelov naj bi se na trgu pojavil že leta 2025.

Audijev izvršni direktor Gernot Döllner je dejal: „Imamo jasen in skupen cilj: združiti najboljše iz naših dveh podjetij z vrhunskimi izkušnjami Audija in hitrostjo inovacij družbe SAIC na Kitajskem v popolno korist naših kitajskih strank.“ Na ta način lahko kitajskim strankam ponudimo „intuitivno in inteligentno premium digitalno izkušnjo ter avtomatizirane vozne funkcije“. Doslej je Audi uporabil modularno električno orodje (MEB) za dva kitajska električna modela: Q4 e-tron in Q5 e-tron, ki ju izdelujeta skupni podjetji SAIC in FAW. Q5 e-tron je različica modela VW ID.6, pri čemer je ID.6 sedem-sedežna dolga različica modela VW ID.4. Audi je v prvih štirih mesecih leta na Kitajskem prodal 6.420 enot modelov Q4 in Q5 e-tron.

Audi načrtuje tudi kitajsko različico Q6 e-tron z dolgo medosno razdaljo, ki tako kot evropski Q6 e-tron temelji na platformi Premium Platform Electric (PPE). Vendar pa bo imel Audi Q6L večjo baterijo – v njej bo 107 kWh namesto 100 kWh, kot je baterija v običajni različici Audi Q6 e-tron. Dobava na Kitajskem se bo predvidoma začela leta 2025. Razširjeno sodelovanje z družbo SAIC je verjetno tudi odziv na ostro konkurenco na kitajskem trgu. Kitajska je največji svetovni trg električnih avtomobilov.

Audi Q6 e-tron – evropski (4,77 m) in kitajski (4,88 m)

Vendar ni le Audi tisti, ki sodeluje s kitajskim proizvajalcem. Tudi znamka Volkswagen je lani poleti napovedala sodelovanje s podjetjem Xpeng. Dva srednje velika SUV-ja, ki bosta temeljila na platformi podjetja Xpeng, bosta predvidoma predstavljena leta 2026. Podjetje Stellantis uporablja drugačen model sodelovanja: evropsko-ameriška skupina je nedavno objavila, da namerava septembra na evropskem trgu predstaviti dve vozili Leapmotor. BMW je skupaj z Great Wall razvil tako imenovano platformo Spotlight, na kateri temeljita novi Cooper in Aceman.

Rezime

Medtem ko si ZDA očitno prizadevajo čim bolj izključiti kitajske proizvajalce avtomobilov, se številna evropska podjetja osredotočajo na sodelovanje. In medtem ko so prejšnja skupna podjetja, kot je VW s FAW ali SAIC, uporabljala predvsem proizvodne zmogljivosti kitajskih proizvajalcev, se zdaj uporabljajo platforme.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fiat Topolino: Italijanski spor zaradi majhne zastave

Poseben poklon: McLaren Senna z obrazom Senne