in ,

Great Wall Motor napovedal potovalni motocikel z osemvaljnim motorjem

Kitajski model z bokserskim motorjem se bo lahko kosal s Hondo Gold Wing ali BMW-jem K 1600.

Kitajski proizvajalci so že dolgo znani po kopiranju priljubljenih modelov evropskih proizvajalcev avtomobilov in motornih koles. Hkrati pa iz te države v Evropo prihaja veliko neodvisnih in resnih konkurenčnih izdelkov. Tako s štirimi kot z dvema kolesoma. Zdaj se želi skupina Great Wall Motor Group (GWM), ki je pravzaprav znana kot avtomobilski velikan, vključiti v proizvodnjo motornih koles in napoveduje motocikel pod novo blagovno znamko Souo.

Gre za potovalni motor s precej drzno zasnovo. Koncept z osmimi valji. Da … Prav ste prebrali. Podjetje, ki je znano predvsem po hibridnih ali električnih vozilih, kot sta Wey 03 (prej Wey Coffee 01) ali Ora 04 (prej Ora Funky Cat), želi zdaj vstopiti na področje motornih koles z osemvaljnikom. Precej noro, kajne?

Motocikel še nima imena, vendar naj bi konkuriral modelom, kot sta Honda Gold Wing ali BMW K 1600. V primerjavi s slednjima bo celo nekoliko večji. Iz nekega razloga je bil nekdo na Kitajskem mnenja, da sta šestvaljni bokserski motor s prostornino 1.833 cm3 pri Hondi ali šestvaljni vrstni motor s prostornino 1.649 cm3 pri BMW premajhna. Rešitev? Osemvaljni bokserski motor. In čeprav natančna prostornina še ni bila objavljena, bo verjetno presegla 2.000 kubičnih centimetrov.

To je Andrew Dyson, vodja oblikovanja pri GWM, napovedal na konferenci podjetja, na kateri je predstavil načrte znamke za prihodnost. Dyson, ki ima že kar nekaj izkušenj v avtomobilski industriji, je pred tem sodeloval s podjetji Volkswagen, Daimler-Chrysler in Opel.

S kakšno tehnologijo in funkcijami bo motorno kolo opremljeno, ne vemo. Kot vodilo nam je na voljo le silhueta. Vendar lahko predvidevamo, da bo, kot se za kitajski motocikel spodobi, opremljen z najsodobnejšimi tehničnimi pripomočki – morda celo z najnovejšim prilagodljivim tempomatom, ki ga poznamo iz vrhunskih tourerjev drugih proizvajalcev.

Ko kitajski proizvajalci na trg prinašajo takšne nore inovacije, je to dokaz, da ta podjetja ne bodo propadla. Če ne drugega, bodo postala le večja, močnejša in tehnološko naprednejša. Kljub temu ostaja vprašanje: ali res potrebujemo potovalni motocikel z osemvaljnikom?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VW T1 za tračnice: Obnovljen Bulli iz leta 1955

Ypsilon HF je prva vroča Lancia po desetletjih