BMW je na svoji uspešnici še enkrat opravil posodobitev. Trenutna serija 3 je bila predstavljena leta 2019 z oznako G20/G21, leta 2022 pa ji je sledila večja prenova, interno znana kot LCI. Zdaj je pred nami še ena facelift različica, ki pa se bolj osredotoča na notranje vrednote. Tokrat se facelift serije 3 manj osredotoča na zunanjo podobo, saj vse ostaja nespremenjeno.
Glavni poudarek je na večjem električnem dosegu modelov PHEV, novi nastavitvi podvozja in digitalizaciji. Uvedba prenovljenih modelov BMW serije 3 Sedan in serije 3 Touring je načrtovana za julij 2024, kar pomeni, da bo priljubljena serija modelov z notranjim izgorevanjem zaradi posodobitve verjetno ostala v ponudbi še nekaj let. Kljub povsem električnemu „Neue Klasse“, ki se bo kot limuzina serije 3 verjetno pojavil leta 2026.

Klasične linije ne potrebujejo prenove
Novo zunanjo podobo lahko hitro povzamemo. Ne potrebujete niti slike pred in po, da bi ujeli vse podrobnosti. Dejstva so naslednja: sprememb ni. Potencialni kupci serije 3 lahko izbirajo med dvema novima zunanjima barvama. „Arctic Race Blue metalik“ in „Fire Red metalik“ sta na voljo ob začetku prodaje. Poleg tega so na voljo nova 19-palčna platišča iz lahke litine v povezavi s športnim paketom M – in to je vse.
iDrive 8.5 in serijski asistenčni sistemi
Notranjost je nekoliko bolj razkošna. BMW obljublja nov športni usnjeni volan s prestavnimi lopaticami kot serijsko opremo. Vgrajene so tudi podrobnosti na zračnih odprtinah in ambientalna osvetlitev, nove so tudi površine sedežev in notranje obloge. Asistenčni sistemi, kot so opozorilnik za nevarnost naleta od spredaj, pomoč pri hitrosti in parkirni senzorji, so bili vključeni že v prenovljeno različico iz leta 2022. Kamera za vzvratno vožnjo, pomočnik za vzvratno vožnjo in navigacijski sistem v oblaku so zdaj prav tako vključeni v serijsko opremo. Asistent za krmiljenje in vodenje po voznem pasu, aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go ter Park Assist Plus so kupcem nagnjene serije 3 na voljo kot opcija.

Z uvedbo sistema iDrive 8.5 skupina še dodatno zmanjšuje število upravljalnih elementov in gumbov ter se osredotoča na glasovne ukaze in funkcije na dotik prek zaslona. Nov začetni zaslon z navpično razporejenimi pripomočki na eni ravni. Hitri dostop omogoča neposredno izbiro funkcij, brez preklapljanja na podmenije. Menijska vrstica na dnu upravljalnika zaslona omogoča neposreden dostop do funkcij klimatske naprave. BMW ponuja tudi opcijski zaslon Head-Up Display in razširjeni pogled (Augmented View).
Večji električni doseg s priključnim hibridom
Na področju motorjev ostajajo običajni motorji z notranjim izgorevanjem nespremenjeni. Od večje prenove leta 2022 so vrstni šestvaljni bencinski motor in vsi dizelski pogoni opremljeni z blago hibridno tehnologijo. Njihov 48-voltni zagonski generator ustvari dodatnih 8 kW/11 KM. Od takrat so ukinjeni tudi ročni menjalniki. Pri seriji 3 posodobljenega modela iz leta 2024 sta za priključne hibridne modele značilna dodatno optimizirana učinkovitost in znatno povečan električni doseg. Ponudba se zdaj osredotoča na modela BMW 330e Sedan in BMW 330e Touring, ki sta na voljo tako s klasičnim pogonom na zadnji kolesi kot s pogonom na vsa kolesa. Njuno pogonsko tehnologijo sestavljata štirivaljni bencinski motor in elektromotor, vgrajen v 8-stopenjski menjalnik Steptronic, ki skupaj ustvarita sistemsko moč 215 kW (292 KM).












Visokonapetostna baterija pete generacije tehnologije BMW eDrive je nova. Ob nespremenjenem prostoru za vgradnjo se je količina uporabne energije skoraj podvojila na 19,5 kWh. Posledica tega je znatno povečan električni doseg, ki po WLTP znaša do 101 kilometer. Električna vozila serije 3 so tudi prvi priključni hibridni modeli BMW z novo polnilno enoto za trifazno polnjenje z izmeničnim tokom s povečano močjo do 11 kW. Visokonapetostno baterijo je tako mogoče napolniti od nič do 100 odstotkov v 2:15 urah. V prihodnosti bodo imeli vsi modeli BMW serije 3 bolj togo povezavo med zadnjimi amortizerji in karoserijo. To optimizira natančnost in vodljivost ter akustični profil med največjo močjo, povezano s cesto. V načinu vožnje Comfort je na voljo tudi manjša stopnja sile na volanu.
Cene
Nenazadnje smo prišli do osnovne cene za Nemčijo: 46.400 evrov za limuzino serije 3 in 47.700 evrov za serijo 3 Touring. S tem je modelska serija dražja za 1.200 do 1.300 evrov. Ali je dodana vrednost upravičena, bo pokazal poznejši test.