Ferrarijev novi motor V12 ne bo kmalu dobil turbinskih polnilnikov. Gianmaria Fulgenzi, vodja produktnega razvoja podjetja, je dejal, da o turbinskem polnjenju motorja “ne razmišljajo”.
Za Autocar je povedal, da Ferrari uporablja turbinske polnilnike, kadar mora zmanjšati velikost motorja in hkrati ohraniti izhodno moč. Atmosfersko polnjen V12, ki poganja 12Cilindri, naslednika modela 812 GT, ni nič manjši, saj 6,5-litrski motor zdaj v novem superavtomobilu proizvede 830 konjskih moči.
















Ferrari je porabil veliko denarja, da bi zagotovil, da bo motor izpolnjeval predpise o emisijah Euro6e, ne da bi pri tem ogrozil zmogljivosti, in uspelo mu je. Novi 12Cilindri lahko doseže 100 kilometrov na uro v 2,9 sekunde in 200 km/h v 7,9 sekunde, medtem ko je na poti do najvišje hitrosti 340 km/h. Fulgenzi je za časnik Autocar povedal, da je motor V12 “zaradi številnih razlogov” ostal atmosferski dvanajstvaljnik.
“Motor V12 je povsem naraven,” je dejal. “Je nekaj, kar ustvarja čustva, zvok in pospeške od nizkih do najvišjih vrtljajev. To je izdelek, ki smo ga želeli ponuditi.”
Novi motor V12 je podoben motorju v modelu 812 Competizione. Vendar lahko motor 12Cilindri s sistemom, imenovanim Adaptive Torque Shaping, spreminja krivuljo navora v tretji in četrti prestavi. Osemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko prenaša moč na zadnji kolesi.
Ferrari se sooča z resnimi izzivi, ki ogrožajo njegovo identiteto. Avtomobilski proizvajalci so morali zmanjšati motorje, da bi zmanjšali emisije, Ferrari pa se je temu za zdaj izognil pri motorju V12. Vendar vlade po vsem svetu uvajajo stroge roke, ki prepovedujejo prodajo avtomobilov z notranjim izgorevanjem, do takrat pa bodo regulatorji še naprej zahtevali čistejše in učinkovitejše motorje.