Ko lahko kupci za hiperavtomobil porabijo več milijonov, domišljija pri zaračunavanju dodatnih storitev nima meja. Direktor podjetja Bugatti Rimac Mate Rimac ima noro idejo, da bi bencinsko črpalko povezal z nakupom avtomobila. Genij, ki stoji za istoimensko znamko, ne izključuje zamisli, da bi lastnikom avtomobilov z motorjem z notranjim izgorevanjem olajšal polnjenje goriva od doma.
36-letni hrvaški podjetnik meni, da ima motor z notranjim izgorevanjem še dolgo prihodnost. Morda ne s fosilnimi gorivi, saj predlaga, da bi bencinske črpalke polnili s sintetičnim gorivom. Rimac je na vrhu Future of the Car, ki ga je organiziral Financial Times v Londonu, predstavil svojo vizijo: „Lahko bi celo zgradili nekaj lepih bencinskih črpalk Bugatti za domove lastnikov, ki bi delovale na sintetična goriva.“ Ni presenetljivo, da je vodja podjetja izpostavil temo sintetičnih goriv. Porsche, ki ima 45-odstotni delež v podjetju Bugatti Rimac, od decembra 2022 v pilotni tovarni v Čilu proizvaja eFuel. Proizvaja se iz vode in ogljikovega dioksida s pomočjo vetrne energije in omogoča, da motor z notranjim izgorevanjem deluje skoraj nevtralno glede na emisije CO2. Obrat naj bi do sredine desetletja proizvedel približno 5,5 milijona litrov letno, do leta 2027 pa naj bi proizvodnjo povečal na 55 milijonov litrov. To bi bila še vedno kaplja v morje, če upoštevamo, da je danes na cestah približno 1,4 milijarde avtomobilov. Vendar je treba nekje začeti, kajne?

Rimac ni omenil povezave s Porschejem, vendar ne bi bilo tako daleč od ideje, da bi čez nekaj let eFuel namestili v Bugatti. Navsezadnje so ti avtomobili izdelani le v omejenem številu (450 Veyronov in 500 Chironov), njihovi lastniki pa jih tako ali tako skoraj nikoli ne vozijo, zato povpraševanje verjetno ne bo posebej veliko. V zvezi s tem bo naslednji Bugattijev hiperavtomobil predstavljen 20. junija in bo predstavljen kot popolnoma nov model. Rimac je dejal, da niti en del ni bil vzet iz modela Nevera ali Chiron. Dodal je, da bo imel evolucijsko zunanjo obliko v kombinaciji z „nekaterimi norimi stvarmi“ v notranjosti, kjer se bo povečala kakovost. Vrhunec bo zagotovo novi motor V16 na zgornji sliki. Gre za motor z naravnim polnjenjem, ki je dolg več kot meter. Rimac je povedal, da gre za popolnoma nov motor, ki ga namerava Bugatti uporabljati „nekaj časa“.








Njegova življenjska doba bo verjetno daljša od leta 2035, ko bo začela veljati prepoved Evropske unije za prodajo novih avtomobilov s škodljivimi emisijami – če bo ta še veljala. Izjema za vozila na sintetično gorivo je bila na zahtevo Nemčije že vključena. To spodbuja elitne blagovne znamke za najbogatejše, da še naprej vlagajo v motorje z notranjim izgorevanjem. Sam Mate Rimac je dejal, da električna Nevera še vedno ni razprodana, ker imajo visoke stranke na splošno raje motorje z notranjim izgorevanjem. Aston Martin je nedavno napovedal nov motor V12 z biturbo polnjenjem in močjo 835 KM. Zato lahko z gotovostjo trdimo, da konvencionalni motorji z veliko prostornino ne bodo kmalu izginili.