Ok, spet smo pri tem. Zdi se, da N Vision 74 noče umreti. Po več poročilih naj bi Hyundai nameraval izdelati svojo sodobno različico DeLoreana, govorice pa se še naprej vrstijo. Južnokorejski poslovni časopis The Korea Economic Daily navaja, da je superšportnik na vodik že globoko v fazi razvoja. Na trg naj bi prišel leta 2026, približno štiri leta po konceptu.
Hyundaijev paradni športni avtomobil je menda interno znan pod imenom “N74” in ga razvijajo s pogonom na zadnji kolesi. Cestni model naj bi bil dvovratni kupe z dvižnimi vrati in oblikovnimi potezami modela Pony Coupe iz leta 1974 – prvega avtomobila te korejske znamke.

Medtem ko se je koncept moral zadovoljiti s “samo” 671 konjskimi močmi, bo serijski model domnevno zmogel vsaj 765 konjskih moči. Časopis Korea Economic Daily, ki je po prihodkih na Wikipediji največji poslovni časopis v državi, trdi, da bo N74 dosegel hitrost 100 km/h v treh sekundah.
Model N74 naj bi poskušal doseči rekord Nürburgringa za serijske avtomobile, kar ne bo lahko, saj je Mercedes-AMG One krog Zelenega pekla prevozil v 6 minutah in 35,183 sekunde. Poročilo še navaja, da bo Hyundaijev namenski superavtomobil s polnim plinom prevozil dva kroga Nordschleife, preden mu bo zmanjkalo vodika.
Hyundai naj bi omejil proizvodnjo na le 200 enot in te avtomobile izdeloval med letoma 2026 in 2028. Testiranje prototipa naj bi se začelo že avgusta letos. N74 naj bi stal približno 500 milijonov vonov, kar po trenutnem menjalnem tečaju znaša približno 366.000 dolarjev.









Namen avtomobila ni nujno ustvariti dobiček, temveč dokazati, da je vodik lahko zanimiva tehnologija. Vprašanje je sicer, koliko ljudi bo pripravljenih odšteti toliko denarja za Hyundai. Z modelom Ioniq 5 N je podjetje že dokazalo, da so lahko električna vozila na baterijski pogon zanimiva. Če je poročilo točno, želi podjetje to zdaj ponoviti z zmogljivim vozilom na vodikove gorivne celice.
Tako kot doslej informacije jemljite s pregovornim ščepcem soli. N74 bi bil zanimiva alternativa sedanjim vozilom z notranjim motorjem, priključnim hibridom in električnim vozilom.