Toyota želi ugajati ljudem, zato napoveduje model GR Corolla s samodejnim menjalnikom. Vroča kombilimuzina s pogonom na vsa štiri kolesa je v ZDA trenutno na voljo izključno z ročnim menjalnikom, vendar bi se to lahko spremenilo, saj se bo samodejni menjalnik izkazal za bolj priljubljeno izbiro med kupci GR86 in Supre.
Avstralska revija Drive citira Seana Hanleyja, vodjo Toyotine lokalne prodaje in trženja, ki pravi, da se je več kot polovica kupcev GR86 in Supre odločila za samodejni menjalnik. Dodal je: “Podatki kažejo, da bi se ljudje odločali za samodejni menjalnik, če bi bil na voljo.” Predsednik Toyota Gazoo Racing Tomoya Takahashi je namignil, da bo na voljo samodejni menjalnik tudi za model GR Corolla: “Če bo povpraševanje kupcev ustrezno, se to lahko zgodi.”
V začetku leta so Toyoto v ZDA vprašali, koliko ljudi je leta 2023 kupilo modele GR z ročnim menjalnikom. Lani je GR86 s tremi pedali naročilo le 48 odstotkov kupcev, medtem ko je bil delež kupcev, ki so prevzeli GR Supra z ročnim upravljanjem, še nižji, in sicer 43 odstotkov. Pri modelu GR Corolla, ki tekmuje s Volkswagnovim Golfom R, je bil delež 50/50, vendar bo ročni menjalnik s prihajajočim faceliftom odpadel. Tudi model GTI bo na voljo izključno s samodejnim menjalnikom.
Čeprav Toyota ni potrdila, da bo GR Corolla dobila samodejni menjalnik, pa verjetno ne bi bilo potrebnega veliko truda, če bi predstavili različico z dvema stopalkama. Posodobljeni GR Yaris, predstavljen v začetku leta, je enak 1,6-litrski trivaljni motor s turbinskim polnilnikom združil z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora.
GR Corolla s samodejnim menjalnikom morda ne bo edini dodatek v garaži podjetja Gazoo Racing. Toyotin hitri oddelek trdi, da je potreben SUV z blagovno znamko GR. Argument je, da morajo ljudje, ki potrebujejo večje in prostornejše vozilo, kupiti SUV, zakaj torej ne bi ob tem dobili še nekaj dodatne zmogljivosti?