in ,

Ta super štirikolesnik oziroma Quad ima do 1.200 KM

Engler V12 ima prostor za dve osebi in tehta le 1,2 tone…

Nekateri tukaj morda poznajo model Polaris Slingshot. Ali KTM X-Bow. Toda ali ste že kdaj slišali za Englerjev motor V12? Verjetno ne. To je super štirikolesnik, ki je zdaj v svoji drugi generaciji. Z močjo do 1.200 KM in maso neobremenjenega vozila 1.200 kg. Aleluja in prosim zmolite zdaj en očenaš…

Podjetje Engler je leta 2014 ustanovil Victor Engler. Kmalu zatem so predstavili štirikolesnik z motorjem V10, ki je bil videti kot pomanjšani Audi R8. In čeprav je imel ta mini R8 štiri kolesa, mu je manjkala streha, ustrezni sedeži in volan. Namesto tega je bilo na voljo veliko svežega zraka, klop za dve osebi ter krmilo z ročaji na levi in desni strani. Noro.

Ne, prav vidite. Tukaj ni volana….

Novi model, ki je bil zdaj predstavljen, je v procesu oblikovanja izgubil nekaj robov, pridobil vizualno neodvisnost in hkrati ostal popolnoma zvest pristopu norega Quada. Ime “Engler V12” nakazuje, da bi bil 3D-natisnjen karbonski monokok z elementi iz titana morda opremljen z dvanajst-valjnim motorjem. Predvidena moč od 700 do 1.200 KM in ciljni navor do 1.200 Nm to vsekakor nakazujeta. V vsakem primeru se moč prenaša prek že navedenega 8-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Ni pa znano, ali bo moč namenjena le zadnji osi ali pa bodo v iskanje oprijema poslana vsa kolesa. Podobno velja za vozne lastnosti. Toda z razmerjem med močjo in maso 1 kg/konjsko močjo (brez posadke) bi se lahko izkazali za precej divje. Kako divji?

A vrnimo se k vozilu Engler: vzmetenje je sestavljeno iz kovane zlitine aluminija in titana. Deluje z neodvisnimi dvojnimi vzvodi z vijačnimi vzmetmi in elektronsko krmiljenimi blažilniki. Zavore? Uporabljeni so štirje prezračevani karbonsko-keramični diski. Spredaj 410 x 38 mm z monolitnimi šest-batnimi zavornimi čeljusti, zadaj pa 390 x 34 mm s štiri-batnimi zavornimi čeljusti. 20-palčna magnezijeva platišča so ovita v pnevmatike Michelin Pliot Sport Cup 2 (245/30 R20 spredaj in 305/30 R20 zadaj).

Kdaj točno bo ta vratolomna štirikolesna raketa predstavljena človeštvu, kako je s homologacijo za Evropo (na uradni spletni strani proizvajalec sporoča le homologacijo za ZDA, ker pa je bil Slingshot na javnih cestah tudi v tej državi …) in kakšno ceno lahko pričakujemo? Počakati in videti bomo morali. Četudi je to težko.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novi londonski avtobus znamke BYD prinaša kitajsko tehniko tudi Britancem, ki ne vozijo

GM potrdil, da je bil oglas “Pontiac se vrača” v reviji Car & Driver potegavščina