Spoznajte serijski električni SUV Smart #5

Od premiere študije Smart Concept #5 na avtomobilskem salonu v Pekingu 2024 je minilo le nekaj tednov, vendar so se že pojavile fotografije in specifikacije serijske različice. Smart #5 je predvidljivo izgubil nekaj robustnosti koncepta, vendar je ohranil svojo škatlasto držo, zaradi česar je največja in najprostornejša ponudba avtomobilskega proizvajalca doslej.

Po podatkih iz dokumentacije, predložene kitajskemu ministrstvu za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT), meri serijska različica Smarta #5 v dolžino 4.705 mm, v širino 1.920 mm, v višino 1.705 mm in ima medosno razdaljo 2.900 mm. To pomeni, da je za celih 265 mm daljši od kupeja #3, ki je trenutno največji model v Smartovi ponudbi.

Smart #5 je po merah podoben novi Hondi CR-V, čeprav ima za 20 cm daljšo medosno razdaljo. Dejansko se kosa z vozili, kot so BMW X3, Audi Q5 in Mercedes GLC, ter se približuje dimenzijam Teslinega Modela Y.

Serijska različica ima v primerjavi s konceptnim vozilom opazno nižjo oddaljenost od tal, saj je terenske pnevmatike zamenjala za bolj običajne. Prav tako izgubi elemente, kot so strešni prtljažnik, samomorilska vrata in zasloni za vzmetenje, nameščeni na blatnikih. Kljub temu so bili v veliki meri preneseni domiselni LED žarometi in zadnje luči, pa tudi vgrajene vratne kljuke in večina karoserije.

Popolnoma električni SUV bo na voljo s štirimi možnostmi pogona. Različice s pogonom na vse štiri kolesa bodo z enim, zadaj nameščenim elektromotorjem proizvedle 250 kW (340 KM) ali 267 kW (363 KM). V obeh konfiguracijah se bo energija črpala iz litij-železo-fosfatne (LFP) baterije.

Na voljo bo tudi enako število različic s pogonom AWD, vendar z baterijami iz nikelj-mangan-kobalta (NMC). Te bodo združevale spredaj nameščeni elektromotor s 165 kW (224 KM) in zadaj nameščene enote z 267 kW (363 KM) ali 310 kW (422 KM). Skupaj bo imel Smart #5 AWD do 475 kW (646 KM), kar kaže na resne zmogljivosti.

Upoštevajte, da je koncept Smart #5 uporabljal 800-voltno arhitekturo, ki jo je priskrbela matična družba Geely. Zato se lahko baterijski sklop, ki se ponaša s kapaciteto več kot 100 kWh, napolni od 10 do 80 % v samo 15 minutah. Podjetje je navedlo tudi doseg po WLTP, ki presega 550 km. Pričakujemo, da bodo primerljive številke tudi pri serijski različici, zlasti pri vodilni različici.

Smart, skupno podjetje v lasti družb Mercedes-Benz in Geely, je potrdil, da bo model #5, pripravljen za proizvodnjo, premierno predstavljen v drugi polovici leta 2024. Poleg Kitajske bo model predvidoma na voljo tudi v Evropi.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO