Strast do športnih avtomobilov in superavtomobilov se pri mnogih prenaša tudi na ljubezen do koles. To je eden od razlogov, da toliko avtomobilskih proizvajalcev izdeluje tudi kolesa. Zdaj se je McLaren odločil vstopiti v ta boj in to s celotno linijo, ki vključuje dve stopnji moči, hardtail in full squish (polno vzmetenje). Zainteresirane stranke morajo biti pripravljene le odpreti svoje denarnice. Vstopna cena je 7.950 USD.
Modela, imenovana Sport in Extreme, pokrivata vse, kar si lahko želi vsak kupec e-kolesa. Vsak je standardno opremljen z okvirjem iz ogljikovih vlaken in prilagojenim krmilom z digitalnim zaslonom. V okvir je vgrajena tudi osvetlitev LED za vožnjo v slabših svetlobnih razmerah. McLaren navaja, da je za oblikovanje okvirja porabil več kot 1.000 ur.
Tako je, gre za popolnoma lasten izdelek. Motor je na voljo z dvema različnima stopnjama moči. Osnovni model, imenovan 250 za modela Sport in Extreme, ima 121 Nm navora in 250 W moči. Uporablja 12-stopenjski pogonski sklop SRAM, 36-voltno baterijo 15 AH in pnevmatike Pirelli Scorpion Enduro. Amortizerje za obe kolesi je izdelal RockShox.
Zgornja različica vključuje 48-voltno baterijo 14,5 AH, 600-vatni motor in navor do 161 Nm. Zato ni presenetljivo, da se imenuje 600. Ta kolesa imajo tudi različne načine delovanja, vključno z načini Off, Eco, Trail, Sport in Race. Različice 600 lahko dosežejo moč do 852 W in hitrost do 32 kilometrov na uro. To se morda ne sliši veliko, vendar upoštevajte naslednje. Povprečna moč profesionalnega kolesarja je malo manj kot 500 vatov.
Po teh podatkih sta različici Sport in Extreme, ki imata oznako 600, najzmogljivejša cestna in trail-legalna e-bike kolesa doslej.
Cena modela Sport 250 se začne pri 7.950 USD, njegov večji brat Sport 600 pa stane 8.950 USD. Linija Extreme zahteva nekoliko več spoštovanja, saj se cena modela 250 začne pri 10.950 USD, cena modela 600 pa se povzpne na 11.950 USD. Tistim, ki jih ne poznajo, se morda zdijo cene pretirano visoke. Vendar boste morda presenečeni, ko boste izvedeli, da so te cene pravzaprav v skladu s cenami številnih električnih koles višjega cenovnega razreda na trgu.