Aprila so se zaloge novih vozil v ZDA povečale, za kar so delno odgovorne štiri blagovne znamke v lasti Stellantisa: Jeep, Ram, Dodge in Chrysler. Kaj se torej dogaja?
Analiza družbe Cox Automotive razkriva, da se je povprečna dnevna ponudba novih vozil v ZDA v začetku maja povečala s 74 na 76 dni. To pomeni, da je v državi na zalogi približno 2,84 milijona vozil, kar je več kot v začetku marca, ko jih je bilo na voljo 2,74 milijona, in v začetku aprila, ko jih je bilo na voljo 2,77 milijona. To je tudi za 961.000 enot več kot pred letom dni.
Tako Jeep kot Ram sta imela vsaj dvakrat več zalog, kot je povprečje v panogi. Jeepova zaloga se je od začetka aprila povečala za 21 %, Ramova pa za 14 %. Tudi Dodge je imel zaloge za 151 dni, sledita Lincoln s 144 dnevi in Chrysler s 143 dnevi.
Številni drugi avtomobilski proizvajalci imajo več zalog, kot je povprečje v panogi. Na primer, Infiniti ima 127 dni, Volvo 121 dni, Mitsubishi se je s 115 dnevi pridružil klubu 100+, Minijeva zaloga novih vozil pa se je v mesecu dni povečala za 56 % na 108 dni.
Hkrati so zaloge nekaterih znamk pod povprečjem, poroča Cox Automotive. Med njimi so Acura s 75 dnevi, Chevrolet z 72 dnevi, Land Rover z 69 dnevi, Porsche s 64 dnevi, Honda s 46 dnevi in Toyota z najmanjšo zalogo med vsemi, ki predstavlja le 30 dni zaloge.
Nekaj dobrih novic za kupce novih avtomobilov. Povprečna kotizacijska cena za novo vozilo je v začetku maja znašala 47.433 USD, kar je 94 USD manj kot pred enim letom. Cox Automotive ugotavlja, da so se zaloge vozil z vrednostjo nad 50.000 USD v primerjavi s prejšnjim mesecem povečale za 5 % in v povprečju po vsej državi znašajo 90 dni.