V začetku leta so se pojavila poročila, da BMW načrtuje ukinitev modela Z4, ko se izteče življenjska doba sedanjega modela. Zdi se, da je avtomobilu zdaj namenjeno slovo, saj Automobilwoche poroča, da bosta Z4 in Toyota Supra leta 2026 vzela slovo.
Novica je sprva ušla mimo radarja, saj je bilo poročilo osredotočeno na težave podjetja Magna Steyr, ki oba športna avtomobila izdeluje v Gradcu. Navedeno je bilo, da je podjetje v obratu v Gradcu odpustilo 500 zaposlenih, saj se je ali se bo kmalu končala proizvodnja več modelov – med njimi BMW serije 5, Jaguar E-Pace in I-Pace ter Fisker Ocean.
Pri Auto News so Toyoto povprašali o prihodnosti modela Supra, vendar so jim odgovorili, da “v tem trenutku ne morejo napovedati ničesar“. Vendar pa je podpredsednik skupine Toyota Motor North America Dave Christ, ki je želel več informacij, dejal: “Sodelovali smo z BMW-jem in to je bilo uspešno sodelovanje.” Nadaljeval je, da “ocenjujejo, kaj bo sledilo.“
Čeprav je to odprto, je Christ dejal: “Mislim, da če želimo nekaj izdelati, bomo ugotovili, kako to izdelati.” To nakazuje, da bi lahko Toyota pri prihodnji Supri delovala sama, čeprav bi bilo to verjetno težko upravičiti s finančnega vidika.
Prodaja modela Supra v ZDA, ki je eden najpomembnejših trgov, je bila v najboljšem primeru skromna, saj je bilo leta 2021 prodanih 6.830 enot. To število se je leta 2022 zmanjšalo na 4.952 enot, lani pa na borih 2.652 enot.
Prodaja v prvem četrtletju kaže, da lahko letos pričakujemo še en padec, saj je bilo do marca prodanih le 484 enot. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko podjetje leto končalo z manj kot 2.000 prodanimi enotami. Za primerjavo: Toyota je v prvem četrtletju prodala 2.041 vozil GR86, od tega samo marca kar 1.364 enot.