Novi Renault Grand Koleos se predstavlja kot hibrid, ki temelji na modelih znamk Geely in Volvo

Renault je na avtomobilskem salonu v Pusanu v Južni Koreji predstavil nov hibridni SUV Grand Koleos. Zanimivo je, da ta model nima nič skupnega s prejšnjo generacijo Koleosa, saj v veliki meri temelji na Geelyjevem SUV-ju.

Kot je razvidno iz njegovih proporcev in oblikovanja, je Renault Grand Koleos dvojček modela Geely Xingyue L, ki je premiero doživel leta 2021. Kot prvi izdelek partnerstva med družbama Geely in Renault pa ima več kot le nekaj preoblikovanih karoserijskih elementov.

Podjetje je predstavilo tudi različico Esprit Alpine, ki je paradni konj ponudbe.

Sprednji del je prevzel značilno Renaultovo masko in vstopne odprtine v odbijaču, na žarometih pa je nova grafika LED. Profil je videti znan, vendar je pločevina nova, zgornji del avtomobila pa je nekoliko spremenjen proti zadku. Po drugi strani je zadnji del prenesen z majhnimi spremembami na odbijaču in prtljažnih vratih.

Podjetje je predstavilo tudi različico Esprit Alpine, ki je paradni konj ponudbe. Ta model odlikujejo modri zunanji poudarki, oznaka Alpine na blatnikih in edinstvena 20-palčna platišča. V notranjosti ima temno obarvano kabino z modrimi šivi in vložki iz alkantare. Vse izvedbe so opremljene s trojno 12,3-palčno postavitvijo zaslona proizvajalca Geely, ki pokriva večino armaturne plošče.

Večji od pričakovanj, s hibridnim pogonskim sklopom

Renault Grand Koleos v dolžino meri 4.780 mm, njegova medosna razdalja pa je 2.820 mm. Tako je večji od odhajajočega modela Koleos ter SUV-jev Austral in Espace. Notranjost je na voljo izključno v petsedežni konfiguraciji in ponuja velik prtljažnik s 633 litri prostornine.

Renault Grand Koleos, tako kot njegov dvojček Geely Xingyue L, je zasnovan na arhitekturi CMA, ki jo uporabljajo tudi Volvo XC40 in več modelov podjetij Geely in Lynk & Co. Pod pokrovom so na voljo možnosti za pogonske agregate z notranjim izgorevanjem in hibridne pogonske agregate, čeprav je platforma združljiva tudi s konfiguracijami za električna vozila.

Elektrificirano konfiguracijo sestavljajo 1,5-litrski motor s turbinskim polnilnikom in dva elektromotorja, ki skupaj proizvedejo 180 kW (245 KM). Na voljo je tudi 2,0-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom, ki proizvede 155 kW (211 KM). V obeh primerih se moč prenaša na sprednjo os, pri čemer je pri modelu z motorjem z notranjim zgorevanjem na voljo tudi možnost pogona na vsa kolesa.

Renault Grand Koleos bo v Južni Koreji na voljo od letošnje jeseni, pri čemer podjetje že sprejema prijave interesentov. Trenutno ni jasno, ali Renault namerava model izvažati na druge trge.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO